Onko sinulta poistettu kysymyksiä aiheetomasti?

Eilen laitoin kysymyspalstalle tiedon,et poikani kävi asentamassa modeemini ja Liisukka ehti siihen vastatakin,illalla huomasin,että kysymys oli poistettu.Ihmettelen mitä pahaa siinä kysymyksessä oli,ei ainankaan mitään hävytöntä.se oli täyttä asiaa.

Avainsanat: ottaa päähän

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.09.2010 - 10:54

Onpas outoa miksi sellainen kyssäri on poistettu. Itse poistatin oman kysymykseni kesällä.

Kysyjän kommentti

Se ei suoranaisesti ollut kysymys,se oli ylläpidon mielestä jatko toteamus edelliseen kysymykseen,joskus ne on tarkkoja siellä.Ei harmita enää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.09.2010 - 10:12

En ole huomannut mutta kenties on voinut niin käydäkkin. Tietoinen en ole itse.Varmaan jää mieltä vähän keiveleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 11:38

Ei kai. En ole huomannut ainakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 12:03

Tämä on kysymyspalsta ja tiedonanto ei ole kysymys. Jos sen tiedonannon voi jotenkin laittaa kysymyksen muotoon niin ei poisteta. Vähän niinkuin vääränkoivun kautta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 12:08

Ei ole pyynnöstäni poistettu kuin yksi kysymys, minkä henkilö olisi aivan hyvin voinut yksityisenä viestinä esittää. Yhden minua loukkaavan kysymyksen kysyjät jo ehtivät pyytää poistoa.Kiitos siitä.
Jos "korpee" niin onhan sitä toki vaihtióehto tuomviestipuoli yksityisenä..Ja ketäpä meitä ei joskus kor-
peaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 12:17

jeps ,mutta en nyt sit mene sanomaan olikos se syyttäsuotta ...mut ei hetkauta minua ei sinne eikä tänne ne ...vaikka ylläpito poistais kaik kyssärini ...eivät nekään kuitenkaan ole järin järkeviäkään olleet ,jot ei ole paljoa menettettävääkään ....jahas poistuukohan nää vastauksenikin , jotka ovat samaa luokkaa ... mut on hyvä ,et joskus kaikessa viisaudessaan ylläpito puuttukin näihin kirjoituksiin ..pysyy tämä hyvä napsu siten asiallisena ( en tarkoita sinun kirjoituksiasi kisuäippä ) ....no-oo he tekevät minkä oikeaksi näkevät...;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 12:39

Eipä ole poistettu, en ainakaan ole huomannut!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 13:03

On poistettu, mutta ei se haittaa jos jotkut vetää niistä herneen nenäänsä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 15:11

Eipä ole poistettu, mutta jos poisteetaisiin niin kaippa se sitten tapahtuisi aiheesta. Eihän kaikkien kysynykset voi mielyttää jokaista lukiaansa ja onhan se niin ettei jotkut kirjoitukset ole aina asiallisia, tai kysymysmuotoon taiteiltuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 16:45

Aamulla huomasin, että joku oli vastannut kysymykseeni. Katselin, mutta kysymystä ei löytynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 18:24

En ole ainakaan huomannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 19:54

Voipi olla. En ole huomannut.Sitten poistuu. Ei voi mitään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 21:43

sattuuhan noita ja kyllä kait niihin joku syykin löytyy, mutta eihän tuo maailmoja hetkauta ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 22:14

Minulta on pari kysymystä poistettu...joskus aikoja sitten..Kyllä minäkin huomasin,että kysymys oli poistettu...senjäkeen kun vastasin..Voithan ylläpidolta kysyä syytä miksi on poistettu??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2010 - 00:16

On poistettu, syytä en tiedä. Ja minun puolesta saavat poistaakin jos näin tuntuu. Ei se minua haittaa. Tuleehan näitä kyssäreitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.09.2010 - 21:52

Aiheesta on poistanut jos on poistanut. Viestejä minulta on kadonnut. En keksi muuta kuin että tämä toinen osapuoli on sanonut kaveruuden irti. Tai mikä sitten lie.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2010 - 10:02

Tuo viestisi ei ollut kysmys vaan tiedonanto, siksi se ei kuulu palstalle. Viestin muotoilu on tärkeä.
Palsta täyttyisi nopeasti kaikenmaailman toteamuksista jos ne olisivat sallittuja eli poisto on ollut aiheellinen.