Onko synti olla napsuttelematta ihan kaksi päivää??

Minne kuljen minnekö lie,
napsuttelijan yhteien tie.

Avainsanat: napsu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 15.09.2010 - 21:25

Toivottavasti ei ole. Mikähän mahtaa olla minun rangaistukseni kun olen useammankin päivän pois yhtämittaa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.09.2010 - 01:22

todella iso, mutta jos se on suurin synneistäsi ei hätäpäivää ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 07:35

Jos tuota oikeen tarkkaan miettii, niin ei niin paha.
Voisi olla jotain paljon pahempaa että häviät kokonaan pois ja sitäkään ei synniksi lasketa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 08:49

PAPPA. Synti on sydämen luopumista Jumalasta.
Minä nyt vakavasti tunne pienen vihjepiston sydämessäni, mutta olen päivät pitkät tänän
koneeni kanssa kahden ja aikaa.
Ei mitään vihreää myrkkyä nyt tähän. Minä häviän markkinoilta hyvin pian, sillä minua kutsuvat muut harrastukset.
Käun joskus kurkimassa, mitä kuuluu napsuun saatan vastatakin,jos on sellainen kysymys, että ei minun tarvitse
sitä hakea netin uumenista, vaan että se on pääkallossani jossain harmaan sammalen peitossa ja sieltä
rönsyilee liiaksi ulos. Olit eka paras kaverini ja sain Sinusta heti hyvin herkän ja sympaattisen kuvan, johon olen tukeutunut aina silloin tällöin. Ei kirvestä kaivosta nosteta nyt vaan yhdessä eteenpäin.
Se sympaattisuus jo tulee esille vastauksissasi ja viesteissäsi, ei siihen muuta tarvita.
Tämähän on meidän aikuisten "leikkikehä" mielestäni.

Lähteet:
oma aaamuharhainen pää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 09:40

Kyllä sitä kaipaa olipa kuka hyvänsä kun huomaa puutuvan. Varsinkin jotka osaavat ilmaista täydellä sydämellä ja taidoillaan itseään. Minä olen jäänyt tähän iloa ja oppimista varten.Olen alkutaipaleella vasta. Kone täysin vieras minulle.Kesän ymmärtää erinlaisin nautinnoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 11:40

Taukoa kannattaa joskus pitää, kunhan ei kokonaan katoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 19:13

Jos tuo on synneistäsi suurimpia niin sinähän varsinainen pulmunen olet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 19:52

Voi sitä varmaan joskus ottaa vähän lomaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2010 - 00:18

Ei ole, minulla voi mennä välistä muutama viikkokin.