Missä sijaitsee kulttuurikeskus Sofia?

Avainsanat: kulttuurikeskus sofia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.09.2010 - 15:25

Helsingin Kallalahdessa toimiva Suomen ortodoksista kirkkoa lähellä oleva säätiön omistama
koulutus- ja kokoushotelli. Suomen ortodoksisen kulttuurikeskuksen säätiö, jonka pj.on entinen
metropoliitta Ambrosius.
Siellä järjestetään taidetapahtumia ja mm. ikonimaalauskursseja.
Vuosaaressa Kallvikintie 28, 00980 Helsinki

Lähteet:
googlea vieläkin

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.09.2010 - 22:37

Sijaitee merenrantapaikalla Itä-Helsingin Vuosaaressa. Vain 15 km päässä keskustasta ja Helsinki- Vantaa lentoasemalta sijaitsevaa Sofiaa ympäröi merinäköala ja rauhallinen luonto..
Sofiassa on tilavia kokoustiloja..
Olisi varmaan hieno paikka oleskella..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 07:33

Helsingistä

www.kulttuurikeskussofia.fi/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 16:40

Sofia sijaitsee sekä Helsingin keskustasta että Helsinki-Vantaan lentoasemalta n. 20 minuutin ajomatkan päässä. Keskustasta pääsee metron pääteasemalle Vuosaareen, josta joko taksilla suoraan Sofiaan (8–11 euroa, taksiasema uloskäynnin vasemalla puolella) tai bussilla nro 96 Rastilan suuntaan Kallahdenraitin pysäkille 1,2 km:n kävelymatkan päähän Sofiasta. Tai kerran tunnissa kulkevalla J98 Jouko-bussilla suoraan Sofian etuovelle.

Lähteet:
www.kulttuurikeskussofia.fi/...teystiedot

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 19:23

Sen verran tiedän, että se on Helsingissä. En ole koskaan siellä käynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2010 - 12:05

Sofia on Bulgariassa.

Olisko OKO-pankin entinen edustustila?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.09.2010 - 21:20

No siellä meidän pääkaupungissahan se on.