näinkin voi grillata.

naurunappula.com/331800/edul...grilli.jpg

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.09.2010 - 10:58

Ei silloin kun avotulen teko on kielletty! Valperin vehkeillä sekin on sallittu.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.09.2010 - 21:38

No jo oli keksintö,kyllä siinä varmaan makkarat kypsyis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2010 - 21:41

Portugalissa näin rakennusmiesten käyttävän samantapaista 'mobiili-grilliä"

rajavartija.blogspot.com/200...rilli.html

Lisätty: 12.09.2010 - 23:57

ps. se osuuskaupan hoitaja ei varmasti ole kovin mielissään tuollaisten villitysten leviämisestä ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2010 - 21:53

Ihan hyvä keksintö...kyllä siinä grillaa kummasti..ja varmaan ihan hyvää tulee...Pitäisiköhän kauppareissulla hankkia tuollainen??....ja pistää uutuus-grilli pihalle..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2010 - 22:03

No jopas jotakin, kypsyyhän ne näinkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 07:23

No tuokin onnistuu HEH HEH

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 08:34

No seuraavalla poistijunalla talouskauppaaan ja kärry takapihalla ja jonkinlainen nuotio alla,mutta voisi tulla äkkilähtö, eihään nyt enään saa käryttää mitään . Saako omassa asunnossa kohta pieraistakaan,
vaan tuleeko lappu paluupostissa. Se on sitten vainodtettava ensi kesää, jos aurino sattuisi paahtamaan makkarat hiilenmustiksi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 14:47

Hihihii.. nythän siä tuli ostoskärrytehtailijalle kroisoksenpäivät ja monelle työttömälle töitä kun grillaushullu kansamme tämän idean nähtyään menee ja tyhjentää kaupat kärryistä voidakseen käruytää makkaransa tuolla eksoottisella tavalla. Tosin niiden ostoskärrytehtailijan kroisoksenpäivien tuloa voi vähän hidastaa se, että nuotion teko ei ole aina luvallista eikä puut leimahda liekkeihin pelkällä ajatuksen voimalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 16:30

Tuli mieleen tuo vanha laulu.
"Tuttu on tuo vanha juttu, kaksi hullua kun pariks' yhtyeen saa---".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 19:17

Pitäisiköhän tuota ihan kokeilla!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2010 - 13:49

Se kottikärry olisi ihan hyvä peli myös grillaukseen; saa tuhkatkin kärrättyä pöpelikköön samalla astialla! Ostoskärryn allehan voisi rakentaa jonkinmoisen "tuhkapesän", että olisi turvallisempi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.09.2010 - 21:16

Jollain on lanttu leikannut. Reilunkokoinen ja hyvän ilmanvaihdon omaava grilli. Ei hassumpi idea.