Oletko joskus etsinyt seurustelukumppania netistä? Miten suhtaudut netin deittipalveluihin?

Minä olen löytänyt oman elämänkumppanini netisn kautta ja muuten tuskin olisimme ikinä toisiamme tavanneet. Mutta olen kuullut kyllä monenlaisia tarinoita, joissa ei olekäynyt yhtä hyvin.

Avainsanat: kumppani netistä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.09.2010 - 21:39

En ole deittilinjoilla roikkunut, enkä kokeillutkaan. Oikein hienoa että sinä löysit näin elämän kumppanin. Tiedän kyllä joitakin tuttaviani jotka ovat netin välityksellä kumppanin itselle löytäneet.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.09.2010 - 20:00

En koskaan ole etsinyt elämänkumpania netistä tai lehtien palstoilta. Olen aina tavannut ehdokkaani noka tusten ja jutustellen.Tuosta on selvinnyt paljon asioita.Nuoriso hakee vallan kumppaninsa netin kautta. Tai aika moni .Sisareni haki suosikin kautta ekan miehensä ja loppu lyhyeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2010 - 20:12

En ole etsinyt, enkä oikein usko moiseen koska ihminen voi esittäytyä minkä ikäiseksi tahansa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2010 - 20:59

silloin kun minä seurustelukumppaneita etsin ei nettiä oltu vielä keksittykään, joten vanhanaikaisella luomumenetelmällä se täytyi hankkia ...

sen kun teki kunnolla ei ole ollut uusintatarvetta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2010 - 21:18

En ole etsinyt,kun on sama mies ollut 48 vuotta.Kyllä nuoret tuntuvat aika paljon netin kautta etsiä kumppania..mitä olen kuulut...Minusta parempi tapa etsiä ihan,että kohtaa ihmisen..ja näkee todella minkä näköinen ja kokoinen..niin ei tule yllätyksiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2010 - 21:43

Silloin,kun mieheni tapasin ei kumppaneita haettu netistä.En uskaltaisi luottaa,et netistä löytyisi ihminen,ihmiselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 16:27

Tuohon ei ole ollut tarvetta, kun mamman kanssa ollaan kohta neljäkymmentä vuotta oltu yhdessä. Mistäs sitäkään koskaan tietää minne tie johtaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2010 - 17:23

Tuskin sen huonompi tapa kuin muutkaan. En ole asioinut palstoilla, olen tavannut mieheni, ennen kuin deittipalstoista oli tietoakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.09.2010 - 21:12

En ole joutunut turvautumaan nettiin noissa miesasioissa. Ihan maankamaralta on aina löytynyt.