Miten neulon tämän kuvan?

Haluaisin neuloa tällaisen kuvan johonkin, mutta en osaa tehdä sitä. Voiko joku taitava neuloja neuvoa miten saan sen silmukoiksi?

i51.tinypic.com/2qiy1w0.jpg

Lisätty: 13.09.2010 - 19:02

Kokeilenpa tota millimetripaperijuttua

Avainsanat: neulominen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.09.2010 - 19:01

Sirkkaliisan taito ei tuohon riitä, kyllähän sen joten jonkin langan ja silmukkamäärien , sekä senttimetrien kanssa voisi saada jotenkin onnsitumaan, Itse olen ommellut vaatteita nalle pehmolelulle, joululahjaksi jo.

Lisätty: 24.09.2010 - 20:15

Kiitos käyttäjille valinnasta parhaaksi vastaukseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.09.2010 - 20:10

Koitahan tuota keinoa, kun virkkaamalla tehdään kuva niin siihen tulee tosi tiheä ruudukko ja tuon nalle osan värjäät erivärillä ruudukkoon niin kokeilehan sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 08:48

Piirrä kuva millimetripaperille. Niin ainakin minä olen suunnitellut kuvioita neuleisiin. Puuväreillä sitten värität oikeat värit ja avot - siinä se!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 11:10

Löytyisikö täältä Googlesta (kuvan neulominen) sinulle mitään apua ?
www.google.fi/search?q=kuvan...=firefox-a

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 16:24

Kolme väärin ja sitten oikein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2010 - 17:32

Laske puseroon tulevien silmukoiden ja kerrosten määrä. Sitten sinun tulisi piirtää malli esim. ruutupaperille ja jokainen kuvion kohta silmukoina. Kutoessa seuraat ruutupaperin kaavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.09.2010 - 21:11

Minä tulostaisin kuvan ruutupaperille sen kokoisena kuin se tulee neuleeseen. Kun tiedät miten monta silmukkaa tulee neuleen kappaleeseen ja lasket keksikohdan kuvasta. Siitä lähdet sitten laskemaan mistä kohti aloitat kuvion teon. Saattaa kyllä olla helpompiakin tapoja kuin tämä.