KERTOKAAS MITEN SAAMME ONGELMAMME RATKAISTUA?

Asumme vanhassa kerrostalossa, jossa on ollut tuo alkuperäinen hella(liesi) leveys siinä on 49cm, ja kiersimme eilen monia kodinkoneliikkeitä jokaisessa pyysimme mittaamaan lieden kun kaikissa lukee tuo 50cm, Mustan Pörssiin kun menimme siellä 2 liestä 49.5cm leveitä, päädyimme toiseen.
Ei tuo ole kuin nyt 0.5 sentistä kiinni, tiskipöydän ulkoreuna on jotai 1.5cm tiellä.( väliä on kyllä sen alapuolella 51 senttiä)
Pyysin et mies nuijis tuon puol senttiä kasaan (tiskipöydän ulkoreunan)(kaappia ei pysty siirtämään)..
Vävypoika ehdotti toiselta puolen hiota kiviseinää tuo 0.5 senttiä (sekin mahdoton tehtävä..)

Kertokaas te, mikä auttaa täss ongelmas?

Lisätty: 13.09.2010 - 16:50

Miespä pisti sen väkisin kaapin viereen, nyt ei ikinä enää siitä liiku, jämpti mikä jämpti!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.09.2010 - 13:08

Meillä on myös tuo hellanpaikka ahdas ja 50 cm hella on vähän korotettu ja tiskipöytä antoi sen verran periksi että se hella saatiin sinne vähän väkisin, ensin tuntui vähän oudolta kun hella on vähän korkeammalla, nyt tuntuu että niin se on aina ollut, vaihdoimme kuukausi aikaa tämän hellan. Se hella korotettiin sen vuoksi kun ne sivupellit vähän joustaa ja se kansiosa ei jousta yhtään.

Kysyjän kommentti

Samassa ongelmassa, sama tarina..
Nyt vaan ei tarvitse ajatella hellan alta puhdistusta...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.09.2010 - 19:15

Mene vielä uudestaan johonkin kodinkoneliikkeeseen japyydä heitä selvittämään, millä maahantuojalla olisi teille sopiva liesi. Myymälöissä on esillä vaan ne "menevimmät" mallit joten sen vuoksi ei ehkä vielä löytynyt riittävän kapeaa. Toisena vaihtoehtona tuleemieleen,että löytyisikö teille sopiva liesitaso ja erillinen uuni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2010 - 21:39

Olen kanssa hellan korotuksen kannalla..ei se varmaan häiritse...Tai voit käydä Tuulikin ehdotuksen mukaan etsimässä vilä uutta hellaa..jos löytuisi sopivan levyinen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 16:02

Hellanlettas! Onhan siinä Toffella ongelma. Osta kuudenkymmenen sentin hella ja sille uusi asunto!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.09.2010 - 21:04

Hankala oli pulma, mutta onneksi (?) miehesi sen ratkaisi. Ei sinun ainakaan tarvitse siivouksen takia sitä pois vetää paikoiltaan.