Menetkö tänään metsäretkelle?

Olemme lähdössä metsään ja eväitten teko on menossa.Saa nähdä saako sieltä mitään muuta,kun kokemusta,ilma on ainankin tosi hyvä.

Avainsanat: metsäretki tiedossa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.09.2010 - 15:58

Muut meni minä en,
kurkiauroja katselen.

Näky on suurenmoinen,
se syysiltojen tuleminen.

Omalla mökkipihalla,
taivaan kannen alla.

Linnut laulaa syksy saa, minä en.

Kysyjän kommentti

Kiitos runostasi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.09.2010 - 09:53

Menen tässä ensin kuntosalille ja uimaa..Senjälkeen lähden pojan tontille..laitamme siellä asuntovaunussa syötävää...kinkkumunakasta ja kahvit ja eilen tekemää omenapiirakkaa jälkiruuaksi .. voin senjälkeen mennä vähän metsään,kun on metsää vieressä..
Asuntovaunun osti,missä on nukkunut tämän kesän ,mitä on tontilla ollut yötä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2010 - 11:39

Enpäs taida mennä, on taas sunnutai ja nuo lapset ja lapsenlapset iskevät kahville..
Nyt vaan pyykin parissa ja nautin vaan sunnuntaista..
Leipoa tai muutakaan kivaa en voi tehdä hella kun sanoi itsensä irti ja uusi tulee vasta huomenna..
( sen asentamisessa huomenna kinkkistä)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2010 - 15:14

En tänään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2010 - 20:16

Olimme muuten kaupungilla kun kaupunki täytti 50v.tta. Siellä paljon tapahtumia ja markkinoita.Olimme museoissa ja kierreltiin katselemassa. Mitään ei osteltu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.09.2010 - 21:01

Kävin edellisenä päivänä ja hukkareissu siitä tuli.