Kenen porsaan sai syödä joka päivä uudelleen ja mikä oli (on?) sen nimi?

Lisätty: 13.09.2010 - 10:51

Tätä tarkoitin.
fi.wikipedia.org/wiki/S%C3%A4rimner

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.09.2010 - 11:21

Possumunkki, on minunkin vastaus, mutta nykyajan possumunkit ei ole enää sen näköisiä..
Voihan tuo olla pipari possukin..(piparia itse en syö) leivon kyllä itse ja teen taikinankin, mutta pipari ei mene mun suuhun (saan paistaessa maun suuhun)..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.09.2010 - 09:12

Kysyt menneessä myodossa, mutta vastaan nykymuodossa, nyt voi syödä munkkiporsaan, jos vain roppa antaa myöden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2010 - 15:15

Munkkipossu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2010 - 19:55

Tietysti lämmintä tuoretta possumunkkia ei mikään voita...Possumunkki: Munkki, joka on tehty possusta = väärin, oikein eli possun muotoinen munkki. Vähän niinku reikäleipä, tai hernekeitto.

"Mitä ohjelmaa sikalassa katsotaan eniten?

-Pig Brotheria!"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2010 - 20:19

Porsas kun porsas, mene kahvin kera,munkkipossu jossa hillot sisällä ja tuore.Ei oikein muuta tuosta kysymyksestä mieleen tule.Tulee kyllä betoniporsas mutta tuskin syödään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2010 - 20:38

Munkkipossusta lienee kyse. Mutta en minä ainakaan voi sellaista joka päivä syödä tai alan näyttää itsekin liiankin hyvin syöneeltä possulta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2010 - 21:47

Kyllä niitä hyviä lämpimiä munkkipossoja ...tulee aina joskus ostettua torireisulla..mutta ei joka torireissu lähde porsaat mukaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 15:54

Munkkipossu porskahtaa,
sehän vasta on makoisaa.

Mieli tekee uutta aina,
arkena ja sunnuntaina.

Mamma sanoo, sitä ja tätä.
Koskaan en syömättä jätä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.09.2010 - 21:01

En olisi tiennyt, mutta pitää sanoa että tuollaisen possunpaistin minäkin ottaisin ruokavaliooni, ei loppuisi särvin kesken.