Pitäisi hankkia sellainen minimaasturi. Nyt napsun miehet kysynkin teiltä neuvoa, että mikähän merkki se oisi paras?

En tarvitse välttämättä nelivetoa enkä dieseliä. Hintaluokassa noin 15000 euroa, siis vähän käytetty??

Lisätty: 11.09.2010 - 23:39

Siis hetkinen. Fiksut napsun naiset, ottakaapa kysymykseni vastaan. Ei ollut mistään mönkijästä kysymys. Tänään kävin katsomassa Toyota Rava4 ja Kia sport...jotakin...onko muita

Avainsanat: pikku maasturi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.09.2010 - 04:25

Täällä näitä vaihtoehtoja löytyy.
www.nettiauto.com/haku?id_ca...p;yto=2011
Miten olisi Hyundai Tucson? Saisi sopivan tuoreen vuosimallin suhteellisen pienillä kilometreillä?
Kaukoidän autot ovat ihan hyvässä maineessa kestävyydeltään.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi. Auto on etsinnässä edelleenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.09.2010 - 19:06

Tarkoitat varmaan Mönkijää, omaa mielipidettä ei ole, mutta Netistä niitä löytyy
Aiotko matkailla Mönkijällä ? Kategoriasi on Matkailu ?
www.google.fi/search?q=m%C3%...=firefox-a
fi.wikipedia.org/wiki/M%C3%B...nkij%C3%A4
keskustelu.suomi24.fi/node/2189395
www.monkija-lehti.fi/
Käytetyt Mönkijät:
www.mascus.fi/Maatalous/Kayt...t-Monkijat
www.google.fi/search?hl=fi&a...CHQQ1QIoAA

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2010 - 22:14

tässä keskustelua mönkijöistä

keskustelu.suomi24.fi/node/2189395

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2010 - 09:26

Minun unelma on Kia maasturi,ihan vain torikassiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2010 - 20:11

Rekisteröi Dacia Duster virolaisen firman omistukseen. Ei autoveroja, ei dieselveroja, halvemmat vakuutukset. Taitaa olla niin, että joudut käyttämään sitä kerran-pari vuodessa Tallinnassa. Samalla voit hoitaa huollot ja tuliaisostokset.

forums.offipalsta.com/pictur...reid=35572

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2010 - 21:45

Varmasti hyvä hankinta tulee olemaan, on sillä ainakin näppärä liikkua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2010 - 23:00

Kyllä ihanan vehkeen meinaat hankkia..ja sitten senkun taas menoksi,kun saat hankittua maasturin..
Olet sellainen elohopea,kun olet jatkuvasti menossa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2010 - 17:37

Jos oikeista maastureista puhutaan, niin ei taida olla muita kuin Landrover. Citymaasturit ovat sitten asia erikseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.09.2010 - 20:56

Tuossa minun ehdotukseni:
www.auto1.fi/haku/maasturi%20suzuki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2010 - 09:38

Ihanko matkailukäyttöön olisi tarkoitus hankkia eli körötellä sillä ulkomaille asti?
Tarkoitetaan ilmeisesti mönkijää, maasturi on auto.