Noudatatko tunnollisesti ohjeita vai teetkö niin kuin itsestä tuntuu parhaalta ?

esimerkiksi tällaisessa tapauksessa

valperi.blogspot.com/2010/04...oilet.html

Avainsanat: ohjeet opasteet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.09.2010 - 12:05

Niinkuin parhaalta tuntuu.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.09.2010 - 12:12

Aika hyvä.Ei muuta voi tohon. Kyllä toimin niinkuin parhaalle tuntuu. Oltiin Jämsän konepäivillä ja siellä piti mennä vessaan .Menin mutta samassa tulin välittömästi uloskin. Hätää ei ollut sen jälkeen ,vessa oli niin kamalassa kunnossa.Kaikki oli pitkin reunoja,seiniä ja pytty ihan piripintaan täysi. Haju kamala.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2010 - 12:22

No eihön tuosata vielä vuosikymmeniä ole kun Kolmannnen linjan päässä on pieni WC, kadun kulmaksessa, siis ennen Sturenkatua ja siinä oli WC ja siinä lattiassa aukko, siellä lappasi miehiä ja naisia sekaisin.
Voi nyt joku kymmen vuosia olla, aika kun lentöö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2010 - 14:45

Täytyypi varmaan säveltää itse ohjeet... miten vaan parhaalta tuntuu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2010 - 18:46

Heh, heh nyt naurattaa, kun tulee eräs muisto mieleen. Olen nähnyt käytännössä molemmat versiot ja nauratti silloinkin. Itse teen niin kuin hyvälle ja turvalliselle tuntuu milloin missäkin maassa...joskus joutuu olemaan pytyn päällä koskettamatta mihinkään. Taitolaji sekin...varsinkin, kun on kulkenut dominikaanien rommitehtaan läpi jossa on ollut maistiaisia...voi aikoja, voi niitä muistoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2010 - 19:26

Ei kyllä aina tule ohjeita noudatettua..niitä pitää itse säveltää..Miten ihmiset voivat olla,niin sikamaisia yleisissä vessoissa...olen monta kertaa ihmetellyt...Siatkin ovat siistimpiä,kun ihmiset..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2010 - 04:40

Pyrin jättämään paikan vähintäänkin yhtä siistiksi, mitä se oli tullessa.
Noudatan siis näitäkin kieltoja. www.coolfunpics.com/slides/H...oilet.html
Kaikkialla ei tosin noita pyttyjä ole. Joskus olen ihmetellyt, että miten 150-kiloinen huonopolvinen turistiripulin vaivaama onnistuu osumaan kymmensenttiseen reikään?
Aleksandriassa törmäsin sellaiseen hienouteen, että pytyn reunalle kiertyi nappia painamalla uusi suojamuovi.
Japanissa en ole käynyt, mutta siellähän pytty voi toimia jo lääkärinä. www.iltasanomat.fi/uutiset/u...id=2241758

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2010 - 19:28

Ensin luotan oman vaistooni ja tietooni (toisinaan myös tietämättömyyteni) ja ohjeita noudatan sittenkin soveltaen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 15:11

Onhan kyseessä huone, jossa kuninkaatkin käyvät yksin. Tapoja on monenlaisia. Minulle kyseessä on postilaatikko, mihin lähetykseni pistän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.09.2010 - 20:47

Niin itsepäinen muija olen, että ensin teen itse ja vasta epäonnistumisen jälkeen kysyn mitenkäs se sitten olisi pitänyt tehdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2010 - 13:55

En tosiaankaan pystyisi olemaan kielletyssä asennossa, vessapytyllä, meinaan.