Mikä on kosketuskulman ja kärkivälin suhde toisiinsa?

Avainsanat: sytytyksen säätö

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.09.2010 - 11:38

Mitä pienempi kärkiväli, sitä suurempi kosketuskulma ja päinvastoin. Eli se kosketuskulma lukema näyttää onko kärkiväli kohdallaan. ...
Kosketuskulmalla ei ole periaatteessa mitään väliä kärjettömässä vehkeessä, vain kärjellisessä sillä on merkitystä. Muistaakseni tarkoittaa kärkien kiinniolo aikaa asteina tms.

Googlattu sanalla kosketuskulma
www.google.fi/search?hl=fi&a...p;gs_rfai=

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.09.2010 - 12:03

Matula taas on esinyt oikein kivan kysymyksen, en edes tiedä missä niitä tarvitaan, kait jossain
autoissa ja koneissa. Kärkivälin nimen olen kuullut jossain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2010 - 14:34

Oliskohan tästä apua

foorumi.saabclub.fi/viewtopi...729e89b8c4

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 15:06

Jotain se on mikä liittyy lentokoneisiin. Tarkalleen en tiedä mitä. Kärkiväli kuitenkin on siipien kärkien etäisyys toisistaan. Kosketuskulma saatta olla siiven asento ilmavirtaa kohden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.09.2010 - 22:27

Autoilevana blondina en tuosta tiedä hatisen pöläystäkään. Huoltokorjaamot ovat sitä varten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2010 - 22:38

Kun en autoile,ei ole harmaata aavistukaan.