Kun koittaa katsoa jonkun kuvan tai nimenpäältä kuka on. Niin ei ota tietoa.kertoisitteko vähän tyhmälle.

Avainsanat: esimerkiksi toi anonyymi. laittakaas toi hiiri ei mitää tapahdu.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.09.2010 - 11:01

anonyymillä ei ole tietoa muiden nähtäväksi , siksi hänen tietoaan ei siis voi nähdä vaikka hänkin on kyllä nimimerkin tänne napsuun laittanut , mutta ei halua sitä muiden näkevän...siitä se johtuu , jos ymmärsin kyssärin oikein ... :)

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.09.2010 - 09:23

En nyt ymmärrä mitä Tarkoitat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2010 - 12:26

Aivan olen ulkopuolella tuon kysymyksen. Ei siitä oikein ymmärrä mitääm.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2010 - 13:33

Ei siinä kuulukaan mitään tapahtua jos sitä anonyymia klikkaat, eihän se sitten ole anonyymi enää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2010 - 15:01

Jos on anonyyminä niin ei silloin pysty hakemaan nimellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2010 - 16:31

jos klikkaat nimea, sielta tulee ne tiedot esiin, mita henkilo on itsestaan antanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2010 - 19:29

Olet ehkä tottunut siihen, että joskus esim. hiiri valokuvien päällä näyttää kuvalle jotain tekstiä, mutta se toimii vain jos kuvalle on määritelty näyttämään tekstiä.
Ei toimi kertomassasi tapauksessa, eikä Napsun Matkakuvissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 15:01

Älä katsele, kun tieto luo tuskaa. Onnellisuus perustuu tietämättömyyteen pahasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2010 - 11:20

Ei noubodi sano mitään, siis anonymos!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.09.2010 - 22:14

Muiden profiili tulee näkyviin, mutta anonyymillähän ei sellaista ole, joten ei myöskään mitään näytettävää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2010 - 22:42

Anonyymit ovat napsun haamuja...Muiden profiilit tulee näkyviin..