Siivittikö sade pitempään uneen.

Itse nukuin hyvi. 10+ lämmintä aika kiva yölämpö ulkosalla.Enkä uniakaan nähnyt. Kahvit juotu.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.09.2010 - 19:32

Kyllä sadesää saa nukkumaan paremmin sisätiloissakin. Vapaapäivän aamuna on kiva herätä sateenropinaan, kun ei ole kiirettä nousta ylöslämpimän peiton alata.

Kysyjän kommentti

kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.09.2010 - 08:30

Iltainen sauna antoi hyvät unet.Kahvit myös juotu. Siitä se lähtee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2010 - 09:32

Kyllä nukuin hyvin..nousin vasta klo 9 ylös sängystä....en yleensä nuku näin pitkään..Kahvit oli mieheni keittänyt ja itse juonut..ja nyt olen minäkin aamukahvit juonut..Vettä sataa ja lämmintä on +14.5..
Varmaan tämänviikon aikaiset ylösnousut osittain..sai aikaseksi ,että nukuin näin pitkään.

Lisätty: 11.09.2010 - 14:51

Vettä on satanut koko päivän..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2010 - 10:02

Täälä ei ole satanut,mutta nukin aikahyvin,heräsin setsemän jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2010 - 10:38

eipä sade haitannut/siivittänyt, nukuin hyvin (sisätiloissa) ja pitkään, päälimmäinen syy oli kyllä alkuyön kuikuilut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2010 - 12:29

Nukuin hyvin huonosti, mutta asun niin vahvaseinäisessä talossa,että sateen ropina ei kuulu tänne.
Aamu yhdeksältä taas vetta tuli kun entisen tytön kaataman. Sain oneksi siskoni kyydin kauppaa.
Ny on taas vähän vähennän vettä ilmassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2010 - 14:41

Kyllähän tuo sade ropisi koko yön...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2010 - 15:27

Ei minua sade uneta. Sauna paremminkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 14:59

Nukkumattti tuli nurkan takaa ja kuiskasi korvaan. Menppäs pappa nukkumaan ja niin tein. Makoisat unet ja aamulla virkeänä kuin peipponen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.09.2010 - 22:11

Piiperoiden kanssa touhu ja aikuisten kanssa seurustelu siivitti hyvin ansaittuun yöuneen - ilman sadetta.