Miltäs tämä näyttää?

www.iltalehti.fi/nettitv/?25838466
ketun ja lumen ensi tapaaminen

Avainsanat: ketun ja lumen ensi tapaaminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.09.2010 - 07:52

Kylläpäs on Jumppiksella hauskaa...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.09.2010 - 00:02

Jos se oli vaikka niitä viimeisiä talven lumia .Kevätä ja pestiin turkista kirput pois.On niitä tosi kesyjä kettuja.Nyt ketut kyllä mielestäni vähentyneet.Kuvassa ollut repolainen aika terveen näköinen. Siitä olo tyytyväinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2010 - 00:13

Sehän on viimekevään ketun riemua...olipas ketulla todella hauskaa...varmaan ajatteli mielessää,kohta on sitten kesä...kun oli niin iloisella päällä..piti saada turkki puhtaaksi viimmisillä lumen rippeillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2010 - 12:38

Ketullakin oli hauskaa, mitä nyt kirput vähän nipsutti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2010 - 14:40

Uskon että on viimetalven lumia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2010 - 15:29

Jumppis osaa ilakoida!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2010 - 20:49

Jumppis itsekö se siinä lumikasassa temusi? Tuskin maltat odottaa tulevan talven lumiriemuja!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 14:56

Voi jumppis minne olet taas mennyt. Onneksi ei lähettyvillä ole flamingoja. Maiskis!