Tunnetkos nämä Hesassa asustavat maahanmuuttajat nimeltä? Oletko koskaan tavannut heitä?

valperi.blogspot.com/2010/09...-nr-1.html

heidän sukunsa on pitkään asunut ja työkennellyt Hesassa, ovat ehkä kaikein yleisemmin hyväksyttyjä maahanmuuttajiemme joukossa

Avainsanat: symppikset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.09.2010 - 14:51

Katsellu ja koitellut. Vekkuli homma ja ideana hyvä.

Lähteet:
muistilokero

Kysyjän kommentti

Firman parhaita PR-työn tekijöitä

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.09.2010 - 22:48

No eipä ole ollut asiaa Hesaan,muuta kuin joskus Tallinnan laivalle mentäessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 23:11

Uljaan näköiset hienot hapsut vähän joka puolella.Tosi komiat hepat. Ihmettelen kun lahdessakin menee vaunuilla siellä autojen seassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 23:54

Snöf snöf kalja mainos. En jois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2010 - 00:33

Nehän ihan mukavia maahanmuutjia..En ole nyt hesassa käynyt,niin en ole nähnyt..Varmaan ihan mukavia Hesan hulinoissa..tuovat sinne tunnelmaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2010 - 12:08

Sais tulla meidänkin käpykylään noita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2010 - 14:39

No enpä tunne Hesalaisia maahanmuuttajia, muutaman kyllä Turussa tunnen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2010 - 15:30

Suloisia olivat, en ole tavannut. Vähän rapsuttelisin jos vastaan tulisivat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2010 - 20:51

Sympaattisen näköisiä kavereita, joilta ei hevosvoimiakaan puutu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.09.2010 - 22:08

Kommeita kaakkeja. Voisin vaikka kyytiinkin istahtaa jos täällä itäisessä suomenniemelle kirmaisivat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2010 - 10:34

Nimistä en tiedä mutta hienoja hevosia joka tapauksessa. On niitä tuolla kaupungilla tullut nähtyä aika monta kertaa.