Minkälainen olet luonteeltasi??

Oleko hiljainen hissukka,vai vilkas..

Lisätty: 10.09.2010 - 23:09

Valperi en usko..uusi tarina..

Avainsanat: mikä olet luonteeltsi.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.09.2010 - 23:21

Tässä on toisten, vieraitten ,näkemyksiä minusta .Joten jäävään itseni .Olen muumi-mamma,aina auttamassa ja hyväntuulinen,nokkos-sämpylät,kiva täti, tosi mukava,ihana äidiksi,homma hallussa,peruskalliota ja sydänmaata,rauhallinen luonne,yleensä asioihin suhtautuu rauhallisesti,ennakkoluuloton,tämän ihmisen haluaisin äidiksi,kivaja, reseptit hallussa. On ollut mukava kokemus tutustua sinuun.

Kysyjän kommentti

Kiitos..Meissä tuntuu olevan aika paljon samaa..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.09.2010 - 22:56

luonteeton lurjus, tarpeen mukaan mitä vaan ... uskoisitko ?

jos et niin sitten keksin uusia tarinoita ...

Lisätty: 10.09.2010 - 23:50

huoleton hunsvotti, pärjää kun ei jää muiden jalkoihin ... no meniskö tämä todesta ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2010 - 08:01

on ilo olla aurinkoinen
Joskus vähän joutavainen
usein vielä huutavainen
mielestäni huomaavainen
kaiken kansan kaver.

Vieras tietää paremmin
minkälainen.

Yksi sanoo, iloinen
toinen sanoo totinen.

Missä huumori
Miksi aina naurat.
Ota joskus todesta.
Älä aina ole tosikko.

Elä yksin istuskele
toisten kanssa touhuile
ajattele itseäs.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2010 - 10:09

Perusluonteeltani olen rauhallinen. Isonkin "järistyksen" jälkeen jaksan odottaa, että pöly laskeutuu. Ja sitten tarkastella tilannetta ajan ja järjen (sen hitusen mitä on jäljellä) kanssa. Ongelmien ilmaantuessa ja muulloinkin on tapanani käännellä asioita mielessäni ja katsoa niitä mahd. monelta kantilta. Toisen asemaan asettuminen vaan on joskus vaikeaa. Sitä ominaisuutta yritän parantaa. Perhe ja ystävät ovat minulle tärkeitä. Jos jotain minulta puuttuu, niin ystäviä vois olla enemmän ja jos jostain pitäisi luopua niin se olisi työ.

Jossain sisälläni asuu myös pikkupoika kujeineen. Voin ottaa joskus isonkin riskin, saadakseni aikaan "säpinää" ja iloista mieltä muille (ja samalla itselle). Kun saa toisen iloiseksi jollain pienellä panostuksella, joka ei välttämättä maksa mitään (paitsi että joskus voi munata itsensä), tulee itsekin iloiseksi. Suosittelen muillekin, siinä lajissa on vain taivas rajana. Perusmottoni on kuitenkin, että en halua ketään luokata.

Lähteet:
oma pää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2010 - 14:54

Perusluonteeni on, huumorintajuinen, joskus jopa myös äkkipikainen (vaikka sitä tapahtuu harvoin), kiltti myös olen, puhelias on mun vahvuus kuin myös heikkous..
Saatan tokaista liia suoraan mielipiteeni ( olen siis totuuden torvi)..
Rakastan leipomista, ruuan laitto on pakollista, mutta siinäkin on taas tuo Katjan kuuluisa koekeittiö..
Uusia juttuja kokeilen aina kun on mahdollista (kyse esim ruuasta), en siis ole ennakkoluuloinen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2010 - 15:32

Kiltti olen, muuta en tunnusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2010 - 19:35

Kiltti ja rauhallinen. Kuitenkin olen kova puhumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 14:35

Isä Turun saaristosta ja äiti karjalasta.
Mitähän siitäkin tulee.
No tietysti pappa4.

Piirteitäkin on monta,
aivan arvaamatonta.

Naurun ilmaan kajautan,
kera jutun sen valtaisan.

Airot sain miekin isältä,
vilkkauden perin äidiltä.

Iloitsen minä napsun ihmisistä,
en lannistu edes vastamäistä.

Napsuttelu jatkukoon,
onnelinen miekin oon.

Heippa hei nyt jo syksykin koittaa,
mikähän mökillä olon voi voittaa.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 19:42

Luulen olevani aika vilkas.Pidän ihmisistä( joistakin)Tiedonhaluinen,herkästi naurava,lapsirakas, eläinrakas.Viihdyn tosin myös itsekseni.
En ole mikään metsässä vaeltaja, enkä mökillä möröttäjä.Eteenpäin vaan, vaikka olisi vähän kipujakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.09.2010 - 22:05

Tasainen, hiljainen ja aina vihainen.