Oletko tehnyt mitään hyviä päätöksiä?? Mitkä meinaat toteuttaa..

Kategoria vähän vaikea..mikä se on..

Avainsanat: hyvät päätökset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.09.2010 - 21:59

Mä teen ain olevinaan..
Mut ain tuo kaatuu omaan nilkkaan..
Tänään soitin miniälle joll vihainen jo kuukaus sit, mut lähettelin viestei matkalta( vastausta saamatta)..
Kortin siks pistin lapsenlapsil..
ja nyt kaik OK, mä sanoin et oon paha anoppi, mut koit kestää mua 20 vuotta tuskin enää oon sen jälkeen olemas, mut saatan elää piruuttaan viel toisen mokoman koitas kestää..

Kysyjän kommentti

Olet varmaan hyvä anoppi...ja ainakin hauska napsulainen..Kiitos..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.09.2010 - 22:46

Aion lopun elämääni (toivottavasti pitkän sellaisen) elää niin terveellisesti kuin vain osaan. Nyt voin hyvin, olen laihtunut, virkeä, aikaansaava ja hyväntuulinen. Tällä linjalla aion jatkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 23:30

Eipä ole päätöksiä nyt lähiaikoina tehty. Olen nyt vähän sillä päällä että ei kannata tehdä. Ei se toetutuisi.Joskus joudun ravistamaan itseäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2010 - 15:34

Uskoakseni olen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 14:23

Päätökset tehdään kulloinkin saatavilla olevien tietojen perusteella. Silloin se on paras sen hetkinen ratkaisu. Jälkiviisaus on pahasta, kun kuljemme eteenpäin elämämme polkua.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 19:36

Joskus tulee tehtyä hyviä päätöksiä kuten aloittaa uusi liikuntaharrastus tai parantaa kielitaitoa, mutta ilmeisesti motivaation puutetta kun ei ne päätökset kuitenkaan minun kohdallani pidä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.09.2010 - 22:04

En tee, sillä niitä on vaikea toteuttaa. Päivä kerrallaan.