Kuunteletteko yleensä puhelinlangat laulaa??

Avainsanat: puhelinlangat laulaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 14.09.2010 - 22:01

Lempiohjelmani. Ilman sitä ei tule viikonloppua.

Kysyjän kommentti

Muistin kyllä,että on lempiohjelmasi..niin on minunkin..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.09.2010 - 21:50

Puhelinlangat laulaa taivaalla loistaa kuu..
Tottakai kuuntelen iskelmiä ja vanhempia kyllä ovat siin tunnelmallisia ja koskettavia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 21:53

en sen jälkeen kun Katri-Helena sitä kailotti vuositolkulla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 23:43

Aina kuuntelen jos hyvää musiikkia jostain tulee. Kaikki toivekonsertit ja tukkijätkän ja metsureitten savotta toiveet.Aivan ihania ohjelmia .Seurustelua ja soittoa,pitäisi olla enemmän kaikkea hyvän olon tuojia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2010 - 11:51

Kyllä minulla Puhelingat ovat hyvässä muistissa ja tanssiminen sen mukana.
Ja kerron pienen jutun. Vuonna tässä rakennuksessa oli Ravitola Tarhiansuu Keuruulla se oli vuosi 1964., asuin syksyyn Keururulla.
Olin Hesingissä 1964 ja palasin 1973,kunnes taas palasin perheeni kanssa Keuruulle ja toisenkin matkanhan teimme takaisin 1983 ja tukin nyt yksinäni takaisn v.2010.
Tämä samainen tanssiravintola on peruskotjattu ja asun nyt jossakin ravintolasalin kohdalla, joten ei
Puhelinlangat jätä minua rauhaan Hyvä ,etten yöllä täällä yöpaita päällä hyppää letkistä.
Ainoa, ehto on musiikin puuttuminen ja tunnelma ja ehkä se pieni hömsäys päässä.
ei ole enään ravintola Tarhiansuuta ja maan kuulua Matin salunaa tässä talossa. Aika vie mennessään,
ja uutta tulee tilalle.
En olisi vuonna 1964 uskonut , että asun vielä tässä uudistettussa paikassa Koskan ei tiedä.

Lähteet:
46 v muistot suunnilleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2010 - 15:40

Joskus olen kuunnellut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 03:47

Vinkuu päässä, vinkuu puussa.
Mitähän lienee illan suussa.

Mitä ne laulaa, mitä ei.
Ajatukset muualle vei.