Oletteko mitanneet tietokoneenne lataamisnopeutta ?Meillä pitäisi olla 24 Mbps, mutta ilmajohdot hidastavat sen 8,87 Mbps.

Välillä on jopa 12,19 Mbps, kyllä minulle tämä vauhti riittää, mutta mieheni vauhti hurmaisi kun maksaa siitä 24 Mbps.

Avainsanat: tietokoneen vauhti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.09.2010 - 11:49

Onhan tuota tult kateltua! Soneralle maksan 1 Megan lankaliittymästä itseni kipeäksi. Joskus mittari on näyttänt yli 18 megaa???. Joten olkoon omassa arvossaan nekin vehkeet.

Lisätty: 14.09.2010 - 12:42

Täll saa optista onaniaa.
www.bandwidthplace.com/

Lähteet:
www.ficora.fi

Kysyjän kommentti

Mieheni maksaa tyhjistä lupauksista, ei ole sitä vauhtia mitä lupasivat ja vanhaa 8 M sopimusta ei saa enää takaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.09.2010 - 10:37

nimellisnopeus 8 M (taloliittymä 8 €/kk) , mitattu 7,5 .. 9 , eipä ole tullut tunnetta että maksaisi tyhjistä lupauksista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 10:45

En ole mitannut. Töissä toimii kuin rasvattu salama, kotona onkin hiukan hitaampaa mokkulan kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 11:46

Olen mitannut. Epäluotettavia vehkeitä. Aina on joku juttu mikä on hidas tai ei toimi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 12:41

Nopeudesta ei voi puhua, parhaimmillaan on 53,6 Kbps. Siis KILOBITTEJÄ, ei megoja niinkuin teillä useimmilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 14:46

Eipä noita numeroita meikä mamma ymmärrä, mutta oikein hyvin nykyään olen saanut toimittua, kun vaihdoin yhtiötä. Riippuu monesta tekijästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 19:40

En ole mitannut nopeutta. Välillä kyllä vähän hidastelee..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 22:09

Kyl välil tulee alle 10 mut sit ei homma pelaa ollenkaan, mut kun ylittää niin pelittää kone..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 03:34

Taitaa yhteytesi olla Itellan postijakelun piirissä. Minulla 2M riittää normaaliin asiointiin ja napsutteluun. Huu - haa homma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.09.2010 - 21:53

Oon niin tumpelo näiden tietokoneiden kanssa että ainoa asia jonka tiedän on se ettei niitä saa potkia eikä kivittää.