Mikä ihmisen elämässä on 100%:ta?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.09.2010 - 10:03

Syntymä ja kuolema.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.09.2010 - 10:06

Komppaan Mariaanaa ja lisään vielä , et hengittäminen ois yksi jota kannattais tehdä 100%, mutta toki pärjää vähemmälläkin , et ei taida tuokaan sit olla ihan 100 %, sta .. mut tärkeää kuitenkin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 10:14

Kyllähän se maanpäältä poistuminen on ainakin 100%. Kaikki eivät synnyt tänne , vaan jäävät matkalle.
Ja jos elän 100 vuotta, katson, että olen elänyt 100%.sti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 10:48

Mariaanan kanssa samoilla linjoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 11:10

vapaus ajatella mitä lystää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 14:18

Hieman epäselvä kysymys, varmaan tarkoituksella. Tästä elämästä erkaneminen on sataprosenttista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 18:52

Syntyä ja kuolla .Eipä juuri muu.Ihanaa täällä silti on vaeltaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 19:43

Kuolema on ainakin...ja jos elää oikein onnelista elämää..ei huolta eikä murhetta...mutta näin taitaa harvalla olla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 21:34

Syntymä on jotain mitään kukkaan ei toivo se vaan tapahtuu...
Kuolema myös ei toivo milloin tuo iskee, toivottavasti silloin kun en tajuu sitä ja nopeesti etten tajuu..
Mut silti haluan et mun lapsil kaikki asiat reilas ennenkuin tuo mun poismeno on..
Enkä haluu jättää mitään kesken, täytyy nauttia elämän iloist kuin suruist, täysin rinnoin, sit oon valmis luovuttamaan.. ( toivottavasti en viel vuosiin, mene ja tiedä)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2010 - 21:50

Mariaana kertoikin jo olellisen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 03:30

Minulle se on rakkaus. En voi enää pelata lottoakaan kun ole saanut jo pääpalkinnon (mamma).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 12:08

hengen lähtö -ku se lähtee ni se sit kans lähtee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.09.2010 - 21:49

Kuolema on varmasti. Kaikki eivät tänne synny mutta jokainen syntynyt kuolee.
Mutta on muitakin asioita jotka ovat satavarmaa. En vain keksi, hih.