Mitä päivää vietetään tänään?

Lisätty: 10.09.2010 - 11:47

yle.fi/uutiset/kotimaa/2010/...origin=rss

Tätä surullista asiaa hain kysymykselläni.

Avainsanat: surullinen päivä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.09.2010 - 22:14

MIESTENPÄIVÄÄ!!
MIKS!!!
täytyypi miettiä, taitavat ukkorukat olla kateellisia, kun vietetään naistenpäivää joka vuos..
Ens oli Äitienpäivä, monien vuosien jälkeen tuli Isänpäivä...

Mut kysyn vaan me naiset synnytetään ( koskas nuo miehet), sitä nuo ei onnistu... (mut se täytyypi myöntää ilman miehiä, emme lisäänny)

Lisätty: 11.09.2010 - 15:06

tarkoitit kumminkin tätä

Suomalaisnuorten itsetuhoisuus puhuttaa
julkaistu eilen klo 01:48, päivitetty eilen klo 06:07
Tänään perjantaina vietetään kansainvälistä itsemurhien ehkäisypäivää. Teemana ovat tänä vuonna nuorten itsemurhat.

Keskimäärin tuhat ihmistä tekee Suomessa vuosittain itsemurhan. Joka kymmenes itsensä surmannut suomalainen on alle 24-vuotias. Itsemurhatilastoissa suomalaisnuoriso on yksi maailman itsetuhoisimmista.

Suomen Mielenterveysseuran viime keväänä tekemästä selvityksestä ilmenee, että eniten itsemurha-ajatuksia nuorissa aiheuttavat ahdistuneisuus, toivottomuus ja yksinäisyys. Suurin osa kyselyyn vastanneista uskoi, että nuoren itsemurha on suunniteltu teko ja tietoinen valinta.

Masennuksen tunnistaminen ja hyvä hoito pienentäisivät Mielenterveysseuran mukaan nuoren itsemurhavaaraa huomattavasti. Myös vanhempien ja ystävien merkitys korostuu itsemurhien ehkäisyssä.

Kansainvälistä itsemurhien ehkäisypäivää vietetään nyt kahdeksannen kerran.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.09.2010 - 09:39

Tänään vietetään Kansallista kukkapäivää kautta maan. Lapset mm. istuttavat kukkasipuleja joillakin paikkakunnilla, mm. mainostan omaa kaupunkia. Surullinen tarina, tämä ei kyllä sovi siihen.
Arvailen, että Sinulta on lemmikkieläin lähtenyt poies.

Lähteet:
paikallislehti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 09:58

Olisko Estonian uppoamisen muistopäivää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 10:08

ensimmäistä miestenpäivää , mutta et tainnut kysyä sitä ... ja vielä surulista päivää , jotta en osaa muuta sanoa , kuin tuon miesten päivä, joka meillä kyllä on ihan hauska päivä :)

Lisätty: 10.09.2010 - 10:12

kävin googlettamas ja siellä oli , et uskonpuhdistuksenpäivää ... uskostahan on monet sodat käyty .. et oiskos tuosit ...paha kysymys sinulla ja vaikea ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 10:40

jokaiselle päivälle niitä taitaa riittää hyviä ja huonoja juttuja muisteltavaksi,

olisikohan tämä miestenpäivä nyt sitten niin kovin surullista ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 10:50

Tästä päivästä en osaa sanoa mutta huomenna 11.9. on ainakin surullinen vuosipäivä eikä Osamaa muistella hyvällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 14:20

Tästä päivästä ei tule mikään kovin merkittävää mieleen mutta huominen on ikävän asian/tapahtuman vuosipv.

Lähteet:
terrorismi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 22:19

Tasi olla se surullinen Estonia uppoaminen..se oli kyllä silloin aamulla järkytys kuunella uutisia tapauksesta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 03:26

Ei ollut aavistustakaan, vaan rakkaalle kannoin kukkia tapani mukaan! Ihan luonnosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.09.2010 - 21:47

En osaa sanoa mitä päivää tänään vietetään mutta huomenna on sen suuren pamauksen päivä.