Mikä tapahtuma alkaa Kuopiossa tänään?

Lisätty: 10.09.2010 - 11:35

Jep, huomenna aion ajella Kuopioon kalaryssäykseen ostelemaan hieman kalaherkkuja.

Lisätty: 11.09.2010 - 07:31

Anteeksi, mutta vaikka olen savolainen en pidä kalakukoista. Aion sen sijaan ostaa savustettuja nahkiaisia, kalapateeta yms. ja maistella erilaisia kalasäilykkeitä.

Avainsanat: veden antimet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.09.2010 - 19:46

Hauskaa matkaa Mariaana Kuopioon..herkuttelemaan kalakukoilla..

Kysyjän kommentti

Kiitos sinulle Liisukka.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.09.2010 - 10:22

voi, voi Mariaana, Sinun kanssasi, pitäs olla laaja tietovarasto. Mutta jos olisin Kuopiossa nyt,
niin menisin KALARYSSÄYS markkinoille, jotka ovat 10.9.-12.9.2010.

Lähteet:
Kuopion sanomat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 14:21

Olisko kyse kalakukkojen valmistamiskilpailusta?!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 22:01

Kalakukkoja, wau mikä ,maku...
mä haluun kans...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2010 - 21:54

Nam, sait varmasti paljon herkkuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 03:23

Minä veikkaan. että kalakukot tekevät maihinnousun ja valloittavat ensimmäiseksi Veljmiehen patsaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.09.2010 - 21:46

Meillä on ihan omat kalamarkkinat tuolla pakkasessa. On ahventa, on siikaa, on lohta jne.
Se on tapahtuma mikä taitaa todellakin vetää porukkaa.