Mitä aijot tänään puuhata?

Meillä siivouspäivä tänään ja ehkä leivonkin tänään jotain.

Avainsanat: siivousta kotona

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.09.2010 - 09:29

Huomenta ja halaus sulle kissaäiti. Siivoan ihan kohta, pesen matkapyykkiä ja käyn rautakaupasta ostamassa spraymaalia jolla maalaan eilisen taideteokseni loppuun, ulkopuolelta. Tulee yksivärinen ulkoa päin. Käyn myös ostamassa Syklaameja, kun olen laittanut vanhan pallogrillin kukka-alustaksi ja siihen sopivat juuri kolme kaunista Syklaamia kukkimaan. Pyöräilyä, napsuilua ja illalla saunaan. Eilen tuli jo leivottua ja tein Tuuloman torttua. Mukavaa perjantaita kaikille napsulaisille. "Vielä on lomaa jäljellä"....muutama päivä.

Kysyjän kommentti

Halauksia myös sinulle Mariaana.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.09.2010 - 09:59

Nyt meneillään ruuan laitto oli siivoamista ja pyykin pesua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 10:26

tänään siivoilen , laitan ruokaa , kun saan tyttärenpojan mummin luokse viikonloppua viettämään , illalla istuskellaan kodassa ja saunotaan... niin jos huvittais niin jos .. hmm ... ehkä saneeraan keittiön astiakaapin , mittee sinne kerääntyykin kaiken laista ... mutta oikein hyvää viikonloppua napsullaisille :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 10:38

Asioilla apteekissa, kaupassa ja terveyskeskuksessa. Päivän helmenä on kirjastossa käynti.
Ja illan kruunaa siskoni pienet synttärijuhlat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 19:53

Siivous keikalle piti aamulla lähteä...tuli samalla 18 km pyörälenkki..Keitin nakkikeittoa ja paistoin köyhiä ritareita..tyttären poika kävi syömässä..kun on tussa lähellä töissä..Iltapäivästä iski väsymys..piti ottaa ihan päivätorkut..Harvoin väsymys iskee...mutta joskus,kun tulee rehkittyä vähän liikaa..ollut aika työntäyteinen viikko..ja kuntosalilla ja uimassakin,kun on käynyt..nyt se veroitti tänään väsymyksellä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 21:40

Mä istuin päivää kaffel mun serkun kans, mies viettää synttäreitään työkaveriensa kans, mä yksin kotona netti seurana...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2010 - 21:58

Nyt on sunnuntai kun vastaan sinulle, siivonnut olen koko päivän. Ja välillä kuljaillut netissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 03:17

Minä mökillä istuin, tovoin ja vuotin. Mamma tuli kaikki se. Ampui syömmein lävitse!!

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.09.2010 - 21:42

Jälkikäteen on helppo vastailla. Menin hyvissä ajoissa mökille lämmittämään. Tein ruoan valmiiksi perheemme piiperoille ja vähän isoimmillekin. Ilta menikin seurustellessa, leikkiessä ja saunoessa.