Jeesuksen kasvot pellolla?

Katso kuvat;
www.thesun.co.uk/sol/homepag...Earth.html

Lisätty: 17.09.2010 - 06:29

Käännös: translate.google.fi/translat...p;ie=UTF-8

Avainsanat: ihmettä minusta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.09.2010 - 07:10

Vaikka olen tosi kristitty, en ensimmäisenä usko kyllä tähän, mutta 100 % varmuuttahan ei voi sanoa mistään.
MM. käärinliinan tarinakin on niin monivaihenen, että en voi sanoa vahvastu uskoen, että se olisi aito.
Samoin kuin lain kymmenen käskyn taulutkin, siis alkuoeräiset olisivat vatikaanissa. Voivat olla,
mutta kukapa ne todistaa. Kyllä näita ihmeitä aina putkahtaa, ei vain ole silmiiini osunut, mutta tunnen
henkisen läsnäolon, en tarvitse aineellista todistusta, mutta kyllä hengellinen maailma on.
Sen me näämme kerran siellä perillä.

Lisätty: 10.09.2010 - 07:13

Tämä on vain minun oma mielipiteeni, ei keskustelua enempää kirjoituksestani.

Kysyjän kommentti

Lisäsin linkin missä on käännös jutusta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.09.2010 - 06:32

onhan tuo aika ihme, mut jotenkin tuntuu ,et oisko pluffi ...en sit tiedä.... miettii kummissaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 08:24

Epäilyttää aika lailla, olsiko vaan tekaistu juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 09:16

Se on taas yksi taiteilija ollut asialla, kerran tunnustanutkin jo. Tai sitten tietokoneella tehtyä pluffia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 22:07

välil tulee leivänpaahtimesta, enpäs oikein usko pluffia koko juttu!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 22:21

En kyllä usko asiaa...tuulesta temmattu juttu..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2010 - 22:00

Vähän minuakin epäilyttää, en oikein osaa sanoa mitään.