Osaatko nopeuttaa ja ylläpitää tietokonettasi ? Tästä ohjeita meille jokaiselle

Löysin mielestäni hyvän ohjeen joka sopii meille kaikille, koneen nopeuttamiseen ja ylläpitoon.

Jutun ydinasiat:
Puhdistaja CCleaner
Virustorjuntaohjelma Avast!
Mainosohjelmienpoisto Ad-Aware
Poista tarpeettomat ohjelmat ja tiedostot
Tietokoneen eheytys ym.

vempaimia.net/2009/03/12/tie...alkajille/

Voi silti lukea myös seuraavat jutut ja kommentit:
vempaimia.net/2008/12/27/tie...uttaminen/
www.peliriihi.com/?sivu=oppa..._puhdistus
hpguru.net/tietokoneen-nopeuttaminen/

Avainsanat: tietokoneen virittäminen tietokoneen nopeuttaminen tietokoneen puhdistaminen tietokoneen ylläpito

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.09.2010 - 08:25

Kiitos vinkistä. Tuli muuten tarpeeseen!

Kysyjän kommentti

Hyvä, jos vielä sattui juuri tarpeeseen

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.09.2010 - 06:29

kiitokset linkeistä ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 06:51

On tuttuja oppeja, mutta minulla voisi paremmin onnistua vaihtamalla rahalla uudempaan tämä 10 vuotta vanha Pendaku?
Virusohjelmaa en vaihda mainitsemaasi, lisenssi maksettu kolmeksi vuotta kolmelle koneelleni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 07:14

Kiitos vihjeistä, ainakin käyn katsomassa, mutta mitä se antaa minulle sitten se on eri asia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 07:55

Toimi todella hyvin,kun löysin oikeat "polut".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 09:18

Kiitos vaan tiedoista. Osan noista tiesinkin, mutta aina kannattaa olla tarkkana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 19:58

Minäkin kiitän linkeistä..kun kone välillä vähän hidastelee..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 22:07

Kiitoksia vinkistä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2010 - 07:54

Näin teemme sainoivat veljet ja heittivät Joosefin kaivoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2010 - 22:01

Kiitoksia linkeistä, hyvin tarpeellisia ovat meille kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.09.2010 - 21:38

Mihinkäs minulla kiire valmiissa maailmassa. Touhutkoon konekin aikojaan. Ylläpidän sitä aika hyvin. Pölyt pyyhkäisen silloin tällöin ja muruset karistelen näppäimistöstä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2010 - 14:49

Minulla ovat käytösssä,mutta lisänä malwarebyte,kun eräs viisas tietokonemies ne tähän laittoi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2010 - 12:25

Hyväksi kokemani tietokoneen ylläpito sovellus on IObitin Advaned System Care. Siitä on ladattavana ilmaisversio, joka on riisuttu versio, mutta hoitaa homman kotiin. Sovellus löytyy googlettamalla.