onks joku muuki napsussa ku mä

Avainsanat: napsussa muuki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.09.2008 - 07:45

Täällä sitä taas ollaan vaikka kello ei oo vielä kahdeksaa aamulla. Ei oo näin aamusin tungosta tähän koneelle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.09.2008 - 19:49

joo mää oon täällä, mooii vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2008 - 20:00

Ja tietty mie kans, tossa vähän ton mesen kans ihmettelin väil ku ei toiminu kunnes kuulin ettei muillakaan, joku vika - vika -vika.

Paahan sie pollipoika kysymyksii niin me täält vastaillaan, niin näät ketä on messis, ja kerrohan myös ns. profiilissas enemmän itestäs, jotta nähään mikä pollipoika oikein oot?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2008 - 20:39

määki oon! käy kattoo se \" Pleikka2 ei näytä pleikka1 pelei vaikka...\" juttu ja jos tiiät vastaa! ja jos et tiiä nii lähetä joillekki muillekki että käy zekkaa! jooko?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2008 - 21:46

oon jos tarkotat napsulla tätä sivustoa;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2008 - 15:29

Kuten havaitset

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2008 - 14:33

Olen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2008 - 15:44

täällä ollaan silloin kun ehtii:)....lähes joka päivä jossakin vaiheessa