Oletteko käyneet katsomassa Viimeistä Valssia, Helsingin Kaupunginteatterissa?

Kävin eilen.Nauroin ja itkin.Upea esitys.

Avainsanat: viimeinen valssi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.09.2010 - 20:41

Olen kuullut siitä kovasti kehuja joten houkuttelisi mennä katsomaan.

Kysyjän kommentti

Lyhyt ja ytimekäs vastaus. Jos on tilaisuus, niin mene katsomaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.09.2010 - 16:32

kyllä olen nähnyt, muistaakseni helmikuussa

kvartetin imussa näitä samanhenkisiä näytelmiä on tuotettu useampiakin, tämäkin oli toteutettu hienosti unohtamatta pohjalla olevaa vakavaa asiaa

muutamia tosi huikeita roolisuorituksia

www.hkt.fi/ohjelmisto/play.p...?name=vval

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2010 - 17:55

Eipä ole yhtään kertaa tullut käytä Helsingissä poismuuton jälkeen, joten en ole kyseistä näytöstä nähnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2010 - 20:46

En ole käynyt vuosiin teatterissa,valitettavasti.Helsinki on aika etäällä meistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2010 - 21:19

Voi olla,että menen jossakin vaiheessa katsomaan..Olisin jo kerran mennyt,mutta oli näytökset loppuunmyyty..Varmaan on katselemisen arvoinen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2010 - 21:38

Viimeksi kehä kolmosen sisäpuolella 2007. Sen jäkeen ei ole ollut asiaa ja tuskin lähiaikoina tuleekaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2010 - 23:58

Jäänyt minulta väliin. Esitys oli varmasti antoisa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 22:02

Jäänyt myös multa väliin,
antoisaa katselmusta!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.09.2010 - 21:34

Hieman olen huono kävijä tuon kulttuurin suhteen. Kiinnostusta olisi mutta ei ole kaveria jonka kanssa lähtisin.