Onko tämä normaalia kissojen käyttäytymistä ? Kissojani eilen nukutettiin hammaskiven poiston vuoksi ja yön olen ollut erotuomari,

toinen kissa on tosi agressiivinen ja sähisee ja raapii toista, eivät samassa huoneessa edes voi olla, vuosi aikaa sama juttu, kesti 2 vuorokautta niillä se riitely, muuten ovat niin kilttejä toisilleen ja nukkuvat sylikkäin.

Avainsanat: kissojen riita

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.09.2010 - 14:14

Jospa se nukutus aine tekee agressiiviseksi tämän toisen kissan.

Kysyjän kommentti

Rauhoittuivat 2 pvä jälkeen, minun oli pakko käyttää sumutinpulloa jotta sain heidät rauhoittumaan ja erilleen toisistaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.09.2010 - 09:41

Jospa toinen on kateellinen toiselle, kun pääsi matkustamaan.
No jospa ne nytkin rauhoittuvat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2010 - 10:03

No siinä taas kingiyttä punitaan, tuli ilmeisesti heikko olo eilisest' (kumpi on kingi (toinen huomas et on heikossa hapessa), niin siit mittelöt), kyl taas palaa normaaliin raiteel kun aika kuluu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.09.2010 - 10:13

Voi niitä kisuleja. En ole koskaan kuullut että noin olisi käynyt. Jos se johtuu jotenkin siitä nukutusaineesta. Onneksi se menee ohi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2010 - 14:55

Suut on kipeenä.se tekee kiukkuiseksi.Kait se ohi menevää kun unohtuu. Meinaavat että mitä pahaa taas meille teitte.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2010 - 21:29

Kissalan perheessä Luru oli minun suosikkini. Ei tarvinnut koskaan erotuomaria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2010 - 21:29

Toivon mukaan kissasi alkavat taas olemaan sovussa,kun ovat aikaisemminkin ollet..tämä on varmaan joku väliaikainen oikku...
Ihanan näköinen kissa on profiilissasi...kumpa lie heistä??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 00:01

Jospa tilanne ajan kanssa rauhoittuu. Kovasti vain rapsuttelet tappelu pukareita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 06:42

ei moista ongelmaa ole meillä koskaan ollut vaikka onkin nukutettu ,mut jos se suu sillä on kipiä , niin purkaa pahaa oloaan toiseen ...pidä vaan heitit erilleen eivät sit pääse loukkaantumaan ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 08:26

Ehkä se nukutuksesta selviäminen otti hiukan lujille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2010 - 17:00

Vieras haju ehkä ja meillä teki alleen nukutuksessa,niin hävetti sitten, kun heräsi...