Kuinka usein punnitset itsesi?

Avainsanat: oma paino

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.09.2010 - 20:27

Kerran viikossa käyn aamusta puntarissa....Samoja kiloja näyttää vaikka ympärysmitta on pienentynyt..
Eikä tarvi kilojen tippuakaan...olen sopivan painoinen..vaatekoko 36-38..

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.09.2010 - 19:39

Tosi harvoin.En halua pahoittaa mieltäni,kun näkisin kilot vaaalla.Pois se minusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2010 - 19:50

tossahan se vaaka on kylpyhuoneen lattialla ja suihkussa käyn joka päivä,
aika harvoin mutta kuitenkin silloin tällöin tulee puntaria ohimennessä polkaistua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2010 - 20:14

Pari kertaa viikossa aamuisin, varsinkin nyt kun koetan taas vähän elopainoa pudottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2010 - 21:17

En ole enään viitsinnyt punnita.Minusta on tullut laiska.Ennen kävin vaakassa melkein joka päivä. Vaakat tosi helppoja nykyään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.09.2010 - 22:09

Melkein joka aamu. Taitaa olla puntari rikki kun näyttää aina samaa lukemaa... en ymmärrä, en ymmärrä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2010 - 22:30

Saunareissulla tulee vaalla toisinaan käytyä. Muuten ei tule paljon puntaroitua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2010 - 07:54

Ei koskaan, peili toimii vaakana ja tunnekontrolli jos kilokin on tullut lisää tai muutama karissut. Olen normaalipainoinen eikä ole koskaan ollut ongelmia kilojen kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2010 - 10:06

Harvoin, mutta nyt olen pitänyt Allista 2 kuukautta paussia ja aloitan taas lokakuun alussa (pikkuisen pääsi tuol eteläs vähän syöminen irti), jotta pääsisin tavoitteeseeni josta jäi vielä uupumaan ja silloin vaaka viikon välein käytössä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2010 - 10:50

Viimeksi neuvolassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2010 - 15:28

Aivan liian harvoin. Tänään kyllä pyyhin siitä vempeleestä pölyt ja laitoin takaisin paikkaan, josta se kyllä näkyy aina ohikulkiessa.Se on siinä ihan tarkoituksella.Siinä vaaka katselee tätä kroppaa tyyliin, voisit varmaan tehdä jotain?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 00:11

Olipas hyvä kysymys, ja hyvä kun muistutit. Siis todella harvoin, tuppaa unohtumaan.