Vaikuttaako vuodenaikojen vaihtelu kotisi sisustukseen?

Minä jo sisustin kotiani tummemmilla verhoilla, tyynyillä ja matolla. Ja tietysti monta kynttilälyhyä terassille, parvekkeelle ja ulkoportaille.

Avainsanat: syksyn värit kotona

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.09.2010 - 19:09

Tottakai vaihtuu, ensi viikolla on verhojen vaihtoa menossa ( saan paremmin toimeksi kun mies aheraa työssään).

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.09.2010 - 19:36

Ei vaikuta,minulla vaihtuu vain sillon verhot,jos ostan uudet,ei muuten.Tylsä tyyppi,eikös vaan?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2010 - 19:47

onneksi ei vaikuta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2010 - 20:16

Ei vaikuta mitenkään. Viime syksynä laitetut uudet verhot meni kesän yli ja näinhän se vierähtää
talvikin, Ei nykyisin kun itse ei saa viitsi toisia pyytää. Toista se oli ennen vanhaan hyvään aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2010 - 20:34

Kyllä minuun vaikuttaa...nytkin on ikkunat pesty ja vaihdettu tummemmat verhot...eli talviverhot ja matoista osa vaihdettu...Keväällä on sitten taas kiva vaihtaa vaaleasävyiset verhot..ja matot..Ja takassa on jo tuli palanut...mikä antaa lämpöä ja tunnelmaa kotiin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2010 - 21:21

Ei paljoakaan. Liat näkyy paremmin keväällä kun syksyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.09.2010 - 22:08

Sohva saattaa vaihtaa paikkaa sekä verhot vaihtua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2010 - 22:28

Verhot ja pöytäliinat vaihtuu, eikä sitten paljon muuta. Koristeita ilmestyy jouluna ja pääsiäisenä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2010 - 08:00

Eipä juuri, en vaihtele verhoja tms. koska meillä on niitä minimaalisesti muutenkin. Jos laittaisin "joulutonttuverhot" keittiön ikkunoihin joulukuussa, silloin olisi aihetta tarkempiin tutkimuksiin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2010 - 15:45

Juu. Vaihtuu verhot ja matot. Ikkunoiden syyspesun yhteydessä laitan ns. talviverhot.Keväällä sitten taas kesäverhot.Mattoja vaihdan pari-kolme kertaa vuodessa.Kyllä meidän huushollissa on keittiössä jouluna ihan erikoinen koristeverhokappa.Ei ole kukaan vienyt minnekään tutkimuksiin, vielä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 00:12

Täytyy myöntää että kyllä vaikuttaa.