Käytkö usein hieronnassa?

Avainsanat: hieronta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.09.2010 - 10:03

viimeisimmän kahdenkymmenen vuoden aikana kahdesti, siis en kovin usein ....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.09.2010 - 10:24

En usein. Ensi viikolle olen varannut ajan urheiluhieroja/jäsenkorjaajalle, katsotaan mitä tuleman pitää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2010 - 10:25

Vähän samoilla linjoilla Valperin kanssa, ihan vain tutustumis- ja kokeilumielessä olen moista harrastanut. Kuulun siihen reginarentojen porukkaan, jolla ei ole lihaskramppeja, eikä kolotakaan mistään. Mutta olishan se kiva, kun joku aina silloin tällöin hieroisi hartioita oikein kunnolla, sillä remonttihommissa kyllä hieman kipeytyvät hartiat, ja hieronnalla niihin saisi mukavaa rentoutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2010 - 10:54

Toisinaan tulee käytyä useamman kerran peräkkäin, mutta ei mitään säännöllisesti. Kyllä tuo keho kertoo, milloin on tarpeen käydä hierojalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2010 - 10:57

Olen hieronnassa elinikänäni käynyt 2 kertaa. Olen omin konstein pitänyt kivut,kolotukset ja säryt pois.
Eikä niitä ihmeemmin ole ollutkaan. Mitä selkä välillä kiukuttelee.
Onneksi on toi koti hieroja omasta takaa joka hieroo omasta halustaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2010 - 13:01

Ei en ole hierojalla käynyt, enkä kupparilla. Voisihan sitä sitten vetreämpi olla jos niitä palveluja käyttäisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2010 - 14:35

Ei ole vuosiin tullut käytyä hierojalla,,silloin kun olin vakituisessa työssä..kävin joka vuosi 10 kertaa..kun työnantaja maksoi..
Nykyään olen tyytynyt siihen,kun poikani antaa minulle shiatuhierontaa...silloin kun tuntuu..että paikat jumittuu..se ihan mukavasti rentouttaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2010 - 18:06

En ole käynyt elämäni aikana kuin kerran hierojalla, mikä on todella valitettava asia ja pitäisi vaihtaa useampaan käyntiin/ vuosi näiden käsistään kätevien parantajien luona, sillä muistikuvani tuosta ainokaisesta käynistä on pelkästään positiiviset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2010 - 18:29

Työpaikaltani saan muutaman hierontakerran sarjan maksutta vuosittain ja ne kerrat kyllä käytän.Omalla rahalla en ole käynyt vuosikausiin hieronnassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2010 - 19:04

On tullut joskus välillä käytyä (niska ja selkä hieronta), nyt on taas ollut tuosta viimeisestä jo pari vuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.09.2010 - 21:48

Vain ja ainoastaan silloin kun tilanne on niin paha että lääkäri antaa lähetteen siihen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2010 - 09:08

Harvoin eli ei koskaan. Fysioterapialähetteen sain juuri mutta sehän on eri asia se, lähetteen antaa lääkäri. Eka kerta fysioterapiaankin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2010 - 00:20

Nyt on päässyt jäämään väliin, ehkä olisi taas syytä aikaa varata.