Mikä olisi mahtava ja suht edullinen matkailukohde jossa sopivasti tekemistä ja aurinkoa rakastuneelle pariskunnalle?

Ajankohta tammi-maaliskuu. Lomaa olisi 2 viikkoa.
Aurinkoa, hyvät rannat, hyvää ruokaa, katsottavaa, nähtävyyksiä, liikuntaa, sopivasti eksotiikkaa...
Tarkoitus olisi viettää kaikista paras loma ikinä!

Avainsanat: matkailukohde maa aurinko ranta aktiviteetit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.09.2010 - 09:17

Minä tarjoan Rodosta. Olen siellä nähnyt kaksi onnellista ihmistä alla polttavan auringon.Eksotiikkaa
vähemmän ehkä tarjolla, mutta kaikkea muuta.
Tarvinneeko se nuori ja uusi rakkaus ihmeellista paikkaa, onni voi olla aivan lähellä.
Onnea Teille rakastavaisille.

Kysyjän kommentti

Onni voi olla tosiaan lähellä. Kiitos onnitteluista,mentiin viikonloppuna kihloihinkin :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.09.2010 - 22:02

thaimaa siellä on vaikka mitä ...ihania saaria , joissa voi romanttisia hetkiä kahden vietellä ... näin ainakin tuttuni tekivät , kun häämatkalla sielä olivat ... itse näin ne herkät hetket vain valokuvista , jotta ei mitään omaa kokemusta tuosta ole :)

Lisätty: 07.09.2010 - 22:06

onnea teille ja suurelle rakkaudellenne ... toivottavasti löytyy jokin ihana , ikimuistoinen ja romanttinen paikka teille , jossa saatte yhdessä olla ja sitä sit vanhuksina muistella :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2010 - 22:13

No taitaapi olla tuo Thaimaa, eksotiikkaa löytyy, matka hintava mutta siellä eläminen kyllä halpaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2010 - 00:41

Rooma on rakastuvaisten kaupunki. Mutta koska haette lämpöä, suunnatkaa matka Thaimaaseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2010 - 08:32

Jokin kaupunki...Roomaa on ehdotettu ja samaa itsekin ehdottaisin. Edullisuudesta en niin tiedä mutta sehän riippuu siitä miten kalliita ravintoloita haluaa käyttää ym.
Karibia myös, se menee minulla aina "taikkulan " edelle, määrätyistä syistä, siihen en myöskään romantiikkaa yhdistäisi....(siis tuohon Thaimaaseen).
Vaikka odotuksenne ovat suhteellisen korkealla kyllä rakastuneet "pärjäävät" mielestäni turvallisessa paikassa jossa nyt ei ihan kaikkea mahdollista olekaan tarjolla.
Madeiralle voi mennä maaliskuussa, säiden puolesta ok silloin, se on hieno kohde kenelle vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2010 - 09:58

Miepä tarjoaisin teille Dubaita. Varmasti lämmintä ja aurinkoista silloin. Itse olen menossa sinne. Näissä lähikohteissa ei ole oikein lämmintä siihen aikaan...vaikkakin rakkaus kyllä lämmittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2010 - 10:20

Hurghadassa on aina lämmintä ja aurinko paistaa, meressä voi uida ja kaikki on halpaa. Sieltä voi tehdä matkoja vaikkapa Luksoriin tai ihan pyramideille saakka, jokiristeilyjä, aavikkosafaria ja meriretkiä. Itse kaupunkikikin on erilaisuudessaan näkemisen arvoinen, vaikkakaan mitään merkittävää historiallista sieltä ei löydykään, onhan se syntynyt parin vuosikymmenen aikana entisen kalastajakylän paikalle. Matka sinne on n. 5 tuntia, ja sinne pääsee suomalaisten matkanjärjestäjien kautta melko edullisestikin äkkilähdöillä. Maaliskuussa on jo todella lämmintä, ei kuitenkaan vielä kuumaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2010 - 18:34

Goa Intiassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.09.2010 - 21:40

Suosittelen Thaimaata. Täyttää kaikki kriteerit mitkä matkalta haluatte.