Milloin viimeksi kävit pankissa?

Minä kävelin Sotajoen vartta ja kävin todellakin pankissa, tällaisessa.
www.napsu.fi/matkailu/matkak...selk%C3%A4

Lisätty: 07.09.2010 - 21:13

Kas cibyä, mutta märkää lienee löytynyt kummastakin pankista...Lapin kultaako vai muuta.....eipäs kaikille kerrotakaan.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 08.09.2010 - 21:38

Vaikuttivat kummankin linkin pankit paljon mukavimmilta kuin tuo supisuomalainen oranssilokoinen.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi. Kyllä Sotajoen varren pankit olivat mielenkiintoisia, historian havinaa. Ensi syksynä pitää kävellä jokivartta Maailman pankiin, joka on tuosta Rovaniemen pankista vielä eteenpäin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.09.2010 - 21:09

minä olen poikennut taas tälläisessa pankissa
www.oldbank.fi/

Lisätty: 07.09.2010 - 21:51

juu eipäs kerrotakkaan hehee :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2010 - 21:14

minun viimeisin poikkeamiseni pankissa taisi olla Roskapankki Kalliossa

www.kallioravintolat.fi/rosk.../index.php

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2010 - 21:32

Voihan näitä napsun naisia,kun kovasti pankissa käyvät..ja onhan tuo valperikin poikennut pankissa...Minulla on niin pitkä aika,kun olen pankissa käynyt..että en muista..olikohan tämä alkavaa dementiaa,kun ei muista..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2010 - 21:38

Kävin pankissa toukokuussa,kun vaihdoin pankkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2010 - 21:50

Kävin pankissa viimevuoden marraskuulla, muutaessani Helsingistä tänne kotipitäjääni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2010 - 22:10

En edes muista koska olen pankissa käynyt, ja tuollaisessa en koskaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2010 - 22:18

Helmikuussa kun kutsuivat pankkiasioita katsomaan. Itsellä ei ollut tarvetta. Tarjosivat rahastojuttuja (valehtelivat puhelimessa asiasta). Enää ei tarvitse siihen pankkin mennä. Oli viimeinen reissu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2010 - 23:37

Tänään. Kävin siirtämässä arvo-osuustilini pankista toiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2010 - 00:10

En ole käynyt tuolla pankissa jossa sinä vierailet parhaillaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2010 - 09:08

Heinäkuussa kun pojan kolikkolippaan veimme tyhjennettäväksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2010 - 09:56

Kesällä viimeksi hakemassa tyttöni kanssa säästö lippaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2010 - 21:30

Vasta kävin vähän haastateltavana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2010 - 08:05

Töölöntorin Aktiassa kävin noin 3 kk sitten.
Missään ulkomailla eli matkoilla ei ole tarvinnut pankissa käydä.