Kenellä pisimmällä silmät tapillaan?

tässä kuva tappisiläntä, onko komiaa?
www.guinnessworldrecords.com...opper.aspx

Avainsanat: tappisilmäin kuningas

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.09.2010 - 17:24

luulisi olevan aika laaja näkökenttä, jos noilla sitten yleensä jotain näkee

oliskohan tuo pitkäsilmä tijottanut näitä sänkykamarisilmiä

www.brooklynmuseum.org/exhib...ig_335.jpg

Kysyjän kommentti

voipi olla

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.09.2010 - 18:14

No siinäpä silmät, jotka hurmaavat silmäniskulla varsin hyvin. Aika pahannäköiset ovat aivan
huonoa tekee kun katsoin kuvaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2010 - 18:22

Noilla silmillä luulisi näkevän joka puolelle.Aika moiset silmät, ho hoijaa. Enpä ole ennen nähny. Voisi ihmeissään katsella puhumattomana, kun livenä olisi tossa vierellä.Kaikkia sitä on.
Jokin sairaus kenties.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2010 - 18:28

Komiaks ei voisi kehua syyllistymättä valehteluun. Nuo silmät hakkaa ulokkeisuudessaan jopa brittiläiskoommikko Marty Feldmanin ja se on jo jotain se.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2010 - 19:14

Kauniit ei nuo silmät oo. pikemminkin mulkosilmäinen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2010 - 20:24

Voe kaaheeta mitkä mulukosilimät. Puttoovat vielä piästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2010 - 20:28

olipas siinä mulkosilmiä hui ...luulis nois joutuvan käyttämään jo aikapaljon kosteustippoja ,etteivät kuivu ...luulisin kyl :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2010 - 20:50

Mahtavatko kääntyä myös ympäripäin kuten kameleontilla. Hyvin on mahdollista. Miten olisi piilolinssien kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2010 - 21:54

Noi on kyllä jotkun valesilmät..ei voi noin paljon pullistua silmät päässä..vaikka säikähtäsi miten kovasti..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2010 - 00:14

Jopas jottain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2010 - 18:44

Jessus sentään, aika villin näköinen oli katse!