Kevennystä aamutuimaan.

Tyttö kysyi äidiltään mistä maito tulee,äiti vastasi,että lehmästä,siihen tyttö tokaisi, nyt sitten tiedän mistä ollut tulee,se tulee karhusta.

Avainsanat: karhusta olutta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.09.2010 - 12:18

"kevytmaito tulee sinisestä lehmästä ja täysmaito punaisesta lehmästä"

tämäkin on lapsen oivallus

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.09.2010 - 08:50

Olipas tarkka tenava =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2010 - 09:04

Viisas kakara, ilmeisesti nähnyt jonkun käyttävän tai jossain karhu olut pullon. Päätelmä johdonmukainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2010 - 10:26

Karjala olut on karhusta parempi vaihtoehto. Sehän ei tule koskaan takaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2010 - 13:33

Tenava on joutunut näkemään vanhempiensa oluen kittaamista varmaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2010 - 14:11

Lasten suusta kuulee totuuden, vai kuuleeko mene ja tiedä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2010 - 14:34

Äiti. siat on kaikki ruokaisia ,3.5v.tias myös ihminen,mä en oo, ne on silakat ,ne pitkät, jossa niitä oksia. Niistä mä tykkään.
Lapset on viisaita ja älykkäitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2010 - 21:48

Tytöllä oli hyvä oivallus...kun totesi tälläisen asian....Yksi pikkutyttö väitti,että maitoa tulee äidin tissistä...kun työntää pikkuveikalle tissin suuhun,kun haluaa maitoa..sitten loppuu huuto veikalta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2010 - 00:19

Näinhän se on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.09.2010 - 21:22

Mitäs sitten suuhun pannaan jos kaikki nallet hävitetään. Apua.