Huomattavasti alle kouluiän olin tämän hitin soidessa, mutta muistan kyllä paljon lauluja tuolta ajalta. Isäni ja äitini kuuntelivat paljon musiikkia. Tätä kuunnellessa muistan jopa sanat. Lapsuuden kulta-aikaa =)

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.09.2010 - 08:19

Kyllä tulee,just sitä vaarallista onnea liittyen juuri siihen renttu mieheen.Huh,huh.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2010 - 08:28

Ainakin Eino Grön laulajana huipputasoa. Tämä laulu on jo aika vanha arvelisin ainakin 40 vuotta jollei ylikin ole. Kappale on hieno rakkauslaulu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2010 - 10:18

Minulle tulee mieleen nuoruus, kesä ja lavatanssit. Voi niitä aikoja. Eino Grön on suomalasen tangon Grand Old Man.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2010 - 14:20

Lavatanssit tulee mieleen, voi kun niitä vielä olisi.
Turussa Hirvensalon lava toimii vain kerran kesässä, joskus käydään miehen kanssa silloin verestämään muistoja. (tänä kesänä ei tuo onnistunut kun mulla tuli tuo pohjelihas halvaus, joten tanssit sikseen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2010 - 22:24

Vaarallinen onni voi vaania,jos jää kapakkaan istumaan..Ihanaa musiikia kyllä on..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2010 - 00:27

Paljonkin muistoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.09.2010 - 21:02

Läheltä liippaa. Onnessa vaara on....