On teille käynyt näin??Kun kuntoilee paino pysyy samana...mutta ympärysmitta pienenee..

Minulla on vyötärön ympärysmitta pienentynyt 7cm Heinäkuun lopusta..

Avainsanat: kuntoillessa paino pysyy samana

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.09.2010 - 09:11

Hienoa Liisukka! Kuten Valperi sanoi läski lähtee ja tilalle tuleva lihasmassa painaa enemmän. Älä enää käytä mittarina puntaria kuin silloin tällöin, paras mittari on vanhat vaatteet tai vanha kunnon mittanauha. Ne kertoo totuuden. Jatka samaan malliin. Tsemppiä!

Lisätty: 07.09.2010 - 09:13

Minulla painoa on tullut jonkin verran lisää, kun olen aloittanut aktiivisen harjoittelun. Sentit vain katoaa jonnekin, joten eipä huolta.

Kysyjän kommentti

Ei huolta,kun sentit katoaa...Kiitos kaikille vastanneille kivoista vastauksista.Oli vaikea valita paras.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.09.2010 - 22:57

läski palaa ja lihasmassa kasvaa, niinhän siinä käy kun tosissaan rehkii ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2010 - 23:04

Mulla on päinvastoin paino putoaa ja ympärysmitta muuttuu ihan hiukan.Siis hyvin vähän. Paras kun olen saanut senttejä ympäriltä ollut 8cm ja painoa 10kg.Kovan työn tulosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2010 - 08:16

Parasta minulla kun kolme vuotta sitten ain 30,5 kg pois itsestäni ruokavaliolla ja sauvakäävelyllä.
Senttejä en ole mitannut, mutta vaatekoko on pienentynyt. Nyt on 5 kg hiipinyt takaisin, mutta alkoi
tippumaan kun aloitin sen paljon puhutun hiilihydraattittoman ruokavalion.
Sauvakävely on tällä hetkellä mahdoton toteuttaa ja kaikki muukin liikunta.
Mutta vaikka paino ei putoasikaan, niin liikunta polttaa rasvaa ja keho tiivistyy.
Jatka urhoollisesti kannustan Sinua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2010 - 08:23

En tiedä mistä johtunee,kun paino ei putoa ja ympärysmitta ei kutistu.Olen ilmeisesti ottanut kirjaimellisesti painon vartioinnin.Liisukalla alkaa olemaan ampiais vyötärö.Kyllä käy katteeks.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2010 - 10:20

Minulla pakkaa putoamaan paino tuohon vatsan kohdalle. Olen siis varsinainen painonpudottaja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2010 - 14:08

Lihasmassahan kasvaa kun rasva palaa..
Mutta kyllähän tuo painokin alkaa siitä pikkuhiljaa pudota, SINNIKKYYTTÄ VAAN....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2010 - 09:11

Hienoa liisukka! Lihas se on kun painaa, vaikka sorjemmalta näytät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.09.2010 - 21:01

Kohtahan sinä kuihdut ihan kokonaan, kun et muutenkaan järin isoa tekoa ole ollut. Vai ampiaisvyötärön olet saanut aikaiseksi, onnea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2010 - 15:58

Ennen,kun olin aktiivi urheilija,painoin enemmän,koska söin enemmän.Liikkumalla ei ainakaan laihdu,jos ylipainoa on.Naisille jooga ja venyttely tai perinteinen voimistelu järkevin liikuntamuoto.