Kuinka hyvää huolta sinä pidät puolisostasi? tätä kysyin kun kuultiin itävältalaisen naisen syöttäneen miehensä madoille

onkos se sitten tasarvoa kun amerikkalainen ukko teki samat temput vaimolleen?

www.iltasanomat.fi/uutiset/u...mp;ref=tf1

www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/34964

Avainsanat: välinpitämättömyys julmuus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.09.2010 - 22:45

Madothan lähtevät viinalla...onhan olutkin alkoholijuoma, sellaisen tuo puolisoni silloin tällöin ottaa ihan lääkkeeksi matoja vastaan. Minä vain seuraan vierestä, siihen ei minua vielä ole tarvittu.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.09.2010 - 16:41

Pidänmme huolta toinen toisistamme,en pelkää joutuvani matojen ruoaksi eläessäni,mutta kuoltuani kyllä pääsen matojen kannssa maatöihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2010 - 17:06

On niin rakas ja hyvä, että madotkin menisivät yhtä sekaisin kuin minä. Olkoon niin, että minä olen mamman koukussa ja menkööt madot ongenkoukkuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2010 - 17:20

Eipä ole ketä syöttäisi madoille, enkä antanut rakasta puolisoanikikaan matojen ruoaksi, vaan tuhkaus
ja Honkanummella lepää hänen maallinen tomumajansa.
Järkyttävää lukea tuollaisia uutisia, kyllä maailma ja ihmiset ovat pahoja.
l

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2010 - 18:46

Julmaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2010 - 19:05

Eikös madot hoida tulehtuneita haavoja sairaaloissakin. Olisikohan menneet kotihoito-ohjeet jotenkin pieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2010 - 19:22

Ei tulisi mieleenkään syöttää madoille .Rakkaus on molemminpuoleista.Kaikki pienet tönkijäiset ,jotka pyrkii vahinhoittamaan,tapetaan sukupuuttoon täystuholla ja plataanilla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2010 - 19:43

En mä sentään madoille ukkoani syötä, tarjoon sil ruokaa ( en edes silloin matoja)..
Ja tuskin tuo tekis niin mullekaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2010 - 19:59

Aika raakoja omaishoitajia.Taitavat olla itse hoidon tarpeessa.Meillä hoidetaan toinen toistamme vielä onneksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2010 - 21:12

joo tasa-arvoahan tuo on, vaikka aika kaameella tavalla , just mietin , et toivottavaste tuo ukkokulta pysyis sit joskus minut hoitamaan ennen , kuin madot ehtii .. tai joku sit jonnekin , jos henkis selviin sinne asti ... tässä , kun tuota meitin paikallislehteä lueskelin, niin tuli vain mieleen sellainne asia, kun vanhustenkodeissa aletaan pakkolomittamaan hoitajia , jotka nyt jo ovat minimi miehityksillä, eivätkä kunnolla ehdi ulkoiluttamaan, syöttämään , saunottamaan ...niin mites sit , kun vielä nipistetään heidän hoidostaan .. joutuvatkos he matojen ruaksi elävältä sinne sängynpohjalle nämä meidän aikamme sankarit ... kysyn vaan .. ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2010 - 23:04

Laitan madot mielummin ongenkoukkuun...ja syötän sitten saamani kalat miehelle...Kyllä senverran pidämme huolta toisistamme..että ei madot meitä syö..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.09.2010 - 20:45

Taisi muijalla rahanhimo iskeä. Todella julmaa touhua.