Uskotko kiinalaiseen lääketieteeseen.

Minusta se on viisasta ajattelua.Järkeen käypää.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.09.2010 - 18:48

Vastaan suoraan ja rehellisesti, Uskon. Olen perehtynyt alan kirjallisuuteen. Ja hoitojakin kokeillut. Suosittelen muillekin.

Kysyjän kommentti

kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.09.2010 - 12:06

Ainakin akupunktioon. Muita hoitoja en ole kokeillut. Länsimainen lääketiede ei ota kokonaisuutta huomioon, vaan hoitaa enimmäkseen oireita. Siksi ayrveda ja kiinalainen ovat mielestäni vakuuttavampia. Lisäksi ne perustuvat tuhansia vuosia vanhaan tietoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2010 - 13:50

Sikäli uskon, että vuosituhansia sillä on ihmisiä parannettu vaikeistakin sairauksista. Omakohtaista kokemusta ei ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2010 - 14:06

Voivathan ne jollekin hetkellisen avun tuoda. Taitavat enemmän vaikuttaa mielialaan kuin mihinkään muuhun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2010 - 16:45

Uskon ainankin akupuktioon,vaikka minua ei olekkaan aku neuloilla pistelty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2010 - 17:10

Olen kuullut akupunktion auttaneet erään ihmisen niskakipuun, on sellainen ihminen, joka ei huuhaan
usko, mutta kertoi , että neuloista se apu tuli. Terveyskeskuslääkäri antoi sen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2010 - 19:52

Akupunktio uskottavin...
jollei nuo huomisesta alkavat sähköhoidot tehoo ( pohjelihashalvaukseen) muutaman kerran jälkeen harkitsen tuota akupunktiota!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2010 - 22:20

Kyllä minä uskon..Akupunktio on ihan hyvä...jossakin vaiheessa poikani laittoi minulle neuloja hartia kipuihin ja kyllä auttoi...Kävi Kiinassa tutustumassa akupunktioon...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2010 - 16:04

Uskon. Eipä tuo länsimainen ainakaan aina toimi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.09.2010 - 23:17

En ole siihen tutustunut. Mutta aina noissa vanhoissa asioissa on perää. Kannattaisi varmaankin otta onkeensa heidänkin näkökulmansa terveydenhoidossa.