Lappeenrannassa kerrassaan ihana ilma.

Mites sinun paikkakunnallasi?

Avainsanat: kaunis aamu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.09.2010 - 09:10

Aivan upea auringonnousu hetki sitten.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.09.2010 - 09:34

Todella hieno aurinkoinen syksypäivä +14 .Petivaatteet ulkona tuulettumassa ja lakanet koneessa...saa vielä ulkona kuivaksi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2010 - 09:35

Keski-Suomessa raikas ja mukava syyskuun aamu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2010 - 10:43

Kaunis syyspäivä näyttää tulevan..
Odotan vaan ruska aikaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2010 - 11:03

Aamu raikas ja kirkas taivas. Enteili hyvää päivän tuloa. Pienent linnut hyppelee ja hakee ruokaa. Ovat jo pitkän pimeän piiloissaan ilman ruokaa.Selviä syksyn merkkejä.Oravalla kiire, menee sieni suussa jonnekkin, siitä saisi talviravintoa.Aurinko kirkkauttaan näyttää, aivan mahtavalle tuntuu, sateiden jälkeen.Mittari näyttää 19 +koivut rehevästi vihreitä .Ei ruska vielä ole.Se on uinti päivä.Syyskuiset päivätkin on kauniita, heti kun aurinko näyttää naamaansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2010 - 11:15

Voihan tokkiinsa että sielläkin. Niin on täälläkin oikein leppoisan tuntuinen syyspäivä, tyyntä ja valoisaa.
Hieman jo ruskaa näkyvissä eli pari punertavaa vaahteraa huomasin eilen maastossa. Muuten kyllä täysvihreätä, pihlajanmarjat alkavat hieman punertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2010 - 11:30

Airiston rannalla aurinko paistaa,
pian kanttarellikastike maistaa.

Lämpöasteita jo kuusitoista,
mökillä on niin suurenmoista.

Vedetkin ovat jäähtyneet,
kuhatkin on jo palanneet.

Savupönttöön illalla,
maku on jo huulilla.

Onko ihanampaa kuin on tää,
luonnon helmassa viipeltää.

Syksyn terveiset lähettää,
Sinulle napsuttelija tää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2010 - 11:46

pääkaupunkiseudulla on samettisen leppoisa orastavan syksyn keli, oikein mukavaa ...

lintujen muuttoparvet kokoontuvat pikkuhiljaa ja herkkupöytä tilhillekkin on ollut jo viikon verran katettuna ...

valperi.blogspot.com/2010/08...ypsyy.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2010 - 18:52

Tänään maanantaina on ollut aurinkoinen ja kaunis päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2010 - 19:55

Okein mukava perunannosto ilma.Mukavasti tuli perunaa.Ei sentään Venäjälle vientiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.09.2010 - 23:14

Minunkin ikkunasta näkyi ihan mukava ilma. Itse olin sairaana ja pääasiassa sisätiloissa.