miksi naiset aina rakastuvat renttuihin,miksi?

Itsekkin olen joskus ollut rakastunut renttuun,nuorena neitosena,joskus ajattelen vieläkin häntä.Hän on jo päässyt taivaan rauhaan,rauha hänen sielulleen.

Avainsanat: renttu rakastettava.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.09.2010 - 09:53

sitähän monet ihmettelee, ja Nyt kuinka meidän kunnon miesten käy?

_________

Juliet Jonesin Sydän - Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin

Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin?
Rakastuvat pitkätukkahulttioihin,
Petollisiin kulkureihinkin.
Ja pilvilinnan rakentajiin,
Unelmoiviin työnvieroksujiin.

Ja sehän tässä huolestuttaa,
Sehän tässä huolestuttaa,
Että kuinka meidän kunnon miesten käy,

Kun kaikki naiset rakastuvat renttuihin.
Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin?
Ei auta raha, ei omaisuus,
On sukupuuhun turha vedota.
Eikä tepsi korkeakoulutus,
Ei siisteydestäkään oo apua.

Ja sehän tässä huolestuttaa,
Sehän tässä huolestuttaa,
Nyt kuinka meidän kunnon miesten käy?

Yksin ravintolaan joudun lähtemään
Ja kuten varmaan arvaattekin,
Yksin myös saan aina palata.
Joka ilta sama kuvio toistuu
Kerta kerran jälkeen,
Mutta yhä ihmettelen samaa asiaa:

Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin?
Renttuihin!
Ne rakastuvat renttuihin!
Rakastuvat! Naiset
Rakastuvat renttuihin aina vaan!
Naiset rakastuvat renttuihin!
Aina! Aina! Aina!

Nyt kuinka meidän kunnon miesten käy?

Kysyjän kommentti

Lisäsin tämän laulunsanat susikkeihin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.09.2010 - 11:02

Sanoppa se, onko niissä joku vapauden kaipuu, joka vie meitä naisia mennessään.
Vai ovatko toiveiden tynnyreitä täynnä.
No onhan niitä paljon sellaisiakin "renttuja" jotka kokoavat itsensä ja muuttuvat.
Kyllä suomalainen mies on pohjimmiltaan ja useimmiten hyvä ja luotettava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2010 - 11:08

Mikä on rentun määritelmä?
Onko naisrenttuja,
joihin miehet aina rakastuvat?

Vastausta vailla olevia kysymyksiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2010 - 12:42

Heikot naiset rakastuvat renttuihin.
Tuota asiaa on aika-ajoin selvitetty julkisesti asiaa tuntevien toimesta. Liittyy rikoksentekijöihin ja siihen
kuinka paljon vankiloissa istuvat rikolliset saavat naisilta yhteydenottoja.
On helppoa olla tekemisissä itseään vielä heikomman kanssa.
(tapaus roosna- Lepajoe)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2010 - 16:10

olisikohan florencenightingale- tyyppiset persoonat,
jotka kuvittelevat pelastavansa miehen .
tai kaipaavat jännitystä elämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2010 - 17:25

Katsevat pintapuolisin ja kuuntelevat jonnenjoutavia tarinoita onnellisessa tilassa. Niinhän siinä sitten käy lähes poikkeuksetta. Sanotaan: "Moni kakku päältä kaunis...".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2010 - 17:30

Joskus nuorempana sitä tuli haksahdettua vähän renttuunkin, mutta onneksi se oli ohimenevää ja miehenni nykyään ihan kunnon mies.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2010 - 18:58

Joku ihmeen vetovoima niissä on..Tyttärenikin rakastunut 2 eri kertaa....mutta sanonta kolmas kerta toden sanoo...Nyt ainakin tuntuu,että tämä uusi 3:mas mies ei ole renttu...todella symppiksen tuntuinen..mitä olen häntä nyt tavannut..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2010 - 22:02

Se on vaikea kysymys. Eritäin vaikea.Joku vetovoima miehissä on .Toiset rakastuu helposti . Ja uskoo kaiken mitä toinen lupaa ja puhuu. Yleensä ovat hyvin kohteliaita, yliampuvia.Kaikenkukkuraksi hyviä rakastajia ja komeitakin.Omakohtaisia kokemuksia ei ole rentusta.Toiset naiset menee liian nopeasti miehen mukaan.Yksi ottaa toinen jättää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2010 - 08:41

Renttu on helppo tapaus ja heikkokin nainen (ominaisuuksiltaan) tuntee itsensä joksikin rentun rinnalla. Renttujatkumo siitä syntyy koska samat ihmiset aina joutuvat rentun kelkkaan.

Lähteet:
sivusta seuranneena

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2010 - 10:29

Renttu on ilmeisesti hauskaa seuraa, ja siksi kiinnostava...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2010 - 11:38

Sitä olen kans joskus miettinyt.. Ovat ilmeisesti jännittäviä ja kiehtovia.. toisin kuin tavalliset tallaajat. Joihin kai itsekin lukeudun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2010 - 19:06

Rentut ovat söpöjä, niihin rakastuu helposti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2010 - 20:06

Joo, tosi juttu. Tässä kohtaa katselen tuonne olohuoneeseen, missä istuskelee nojatuolissaan vanhempi mieshenkilö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.09.2010 - 23:07

Naisissa asuu se ikuinen äidinvaisto.