Hyvää huomenta kaikille napsuille.Mitä teet tänään?

Mie kuuntelen iskelmäradiota ja keittelen kaalikääryle kaaleja.Ostin niitä eilen torilta,ovat vain aika pieniä kooltaan,kun kuumuus vaikutti niiden kasvuun.Lehdet lähtevät irti hyvin ja jäävät ehjäksi,onneksi.

Avainsanat: kaali kaalikääryle ruokaa rakkaudella

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.09.2010 - 17:21

Kyläilyressu äidin luo.

Kysyjän kommentti

Kiva,että käyt äitiäsi tervehtimässä,minä en enää voi,äitini nukahti ikiuneen 5,12,2009.Äiti on tärkeä ihminen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.09.2010 - 09:58

koitan olla ruoka-aikaan kotona ettei kävisi niinkuin eilen

valperi.blogspot.com/2010/09...annos.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2010 - 11:00

Sunnuntaiaamun rauhaa, katselin aamusydämellä ja laitan tänään puolukat korjuuseen, kun ystäväni toi minulle eilen niitä. Muuten menee rauhaiselon merkeissä. Se tuntuu jotenkin eläkeläisellä nämä sunnuntait olevan pitempiä, kuin arjet. Ehkä se on siitä kun ulkoista hyörinää ei ole niin paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2010 - 11:05

pakkaalen kamoja kahtehen eri pussihin,
tai oikiasti kolomehen.
Fiina-koiralle hoitopussi,
asuinkumppanille kuntoutuspussi,
ittelle lomapussi.
ja huomenna menoksi,
ja kaikilla eri osootes.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2010 - 11:21

aamukahveet juotu, tiskit laitettu, imuroitu, jne.. nyt kait sitten vaan saan olla möllötellä loppupäivän, niin varmaan....;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2010 - 17:22

Ulkoruokinnassa grillillä. Ei hyvää, mutta syötävää. Laiskuus voitti ja hyvä niin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2010 - 18:53

Tänään oli taas Sunnutai kuntoilu...mistä on tullut ihan tapa..Kuntosalilla käynti ja uiminen...
Valmista eilistä ruokaa lämmitin,kun tein eilen kesäkurpita,tomaatti-jauheliha vuokaa..ja savustettiin lohifileitä..Tyttären poikakin kävi syömässä ja annoin savulohta vielä kotiin vietäväksi..kun tulee aina reilusti savustettu...kun siihen hommaan alkaa..(Nyt jäi ne sinun kaalikääryleet mieleen)...että tehtävä,kun on tarpeeksi aikaa..kun ovat aika suuritöisiä..mutta ihanan hyviä,kun itse tekee..
Vähän aikaa olin pitkälläni,kun sain tiskattua..Telkkari tuli katseltua..nyt illansuussa..
Tytärkin piipahti,kun tuli kaverinsa kassa moottoripyörä ajelulta...olivat ajelleet 200km..Porukalla joimme iltakahvit..
Nyt sitten tässä napsussa napsuttelen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2010 - 19:07

Nautin vapaa päivästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.09.2010 - 23:06

Ajelin mukavan siskosten reissun jälkeen kotia päin ja poikkesin exän luona kylässä tulomatkalla.