Kuunteletko musiikkia näin lauantai-iltana?

www.napsu.fi/matkailu/matkak...-58--Inari
Itse kuuntelin tänään kosken laulua.....

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.09.2010 - 21:03

poikkeuksellisesti kyllä juu kuuntelen

sattuu olemaan sellainen kirjoittelu ilta ja sitä teen 'luurit' korvilla, Shirley Bassey n kokoelmaäänitteestä riittää seuraa keskeytyksettä useaksi tunniksi, eikä muu maailma pääse häiritsemään puuhiani

Kysyjän kommentti

Kiitos, jotain muuta, kuin Mattia ja Teppoa!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.09.2010 - 19:25

Matti ja Teppo tuossa telkkarissa hoilottavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2010 - 20:32

Kyllä tulee kuuneltua,jos telkkarista tulee...Minäkin katselin ja kuuntelin Mattia ja Teppoa telkkarista...vaikka ei ole ihan suosikkiani..mutta ajan kuluksi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2010 - 20:51

Kyllä minä kuuntelin, mutta ei Mattia ja Teppoa, vaan Petri Laaksosta CD.ltä.
Kyllä Matti ja Teppokin olisi minulle sopivaa, mutta en muistanut koko ohjelmaa.
Se koski taitaa viedä nyt sydämesi kokonaan. Hyvää yötä, toivottavasti koskenhaltijat
antavat hyvät unet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2010 - 20:53

Me myös katsottiin loppuosa Matin ja Tepon konsertista ja kyllä oli ihania lauluja.Siksi vain loppuosa,kun tuli hyvä luontoohjelma Liettuasta,mikä on tosi harvinaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2010 - 22:38

Kuuntelen, hyvää musiikkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2010 - 22:48

En nyt mutta joskus tulee kuunneltua CD:ltä Hadjijnnista tai Dalarasta,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2010 - 08:46

Kauko Röyhkää olin Ylistaros Kalliojärvellä kuuntelemas ja kattomas eileen ehtoolla:

www.ylistarojazz.com/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2010 - 08:50

Kuuntelen hyvää musiikkia heti kun sitä jostain tuutista tulee. Radiosta lauantai iltapäivisin ja sunnuntai aamuisin hyvää musaa tulee. Tietsikalta ja cd levyjä.Eilen tuli Matin ja Tepon 40v.s konsertti. Tosin Karpo varasti tuosta katselusta aikaani.Olen valmis aina musiikkia kuunteleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2010 - 17:32

Usein lauantai-iltaisin istuskellaan saunan jälkeen miehen kanssa viinilasin äärellä ja kuunnellaan musiikkia radiosta tai cd-levyltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2010 - 08:33

En kuuntele koska meillä ei ole matkailumusiikkikanavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2010 - 11:00

Satu Kostiaiselta on tullut 27.8 uusi levy: "Wandering" ihan järjettömän hyvää musiikkia pitkästä aikaa!!!!!
(Levyä myydään ainakin Elimäen Alppiruusussa)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2010 - 11:39

Aina kun siihen on mahdollisuus. Youtubesta kaikkea laidasta laitaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2010 - 22:43

Näin maanantai-iltana kuunteln klassista kanavaa, mikä lie...tulee kaunista laulantaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.09.2010 - 23:04

Päivällä tuli kuunneltua tuota merta Tallinnan ja Suomen välillä. Ilta oli hieman hiljaisempaa kuivalla maalla kerrostalon parvekkeelta kuunneltuna.