Joko sinulla on Soneran koti TV paketti?

Meillä ei vielä ole,mutta kohta on,nimittäin sopimus on jo tehty.Kerro kokemuksestasi,jos olet sen ottanut.

Avainsanat: koti tv paketti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.09.2010 - 16:11

Minun on sanottava "ei voisi vähempää kiinnostaa" tuo "ilmainen" ?
Koska minulla on jo Pk-seudun Welho, jossa nuo samat Peruskanavat on jo "ilmaiseksi".
Mutta jos on jo Soneran laajakaistan varassa ja jos tahtoo (ja on varaa) TV:stä katsella kaikkea mahdollista mössöä Peruskanavien lisäksi niin...

Lue silti Tarjousehdot www.sonera.fi/tarjoukset/laa...Onnenpekka
Jos tuosta tekstistä todella ymmärrät, mikä on ilmaista ? ja mitä joudut maksamaan, niin siitä vain.
Esimerkiksi Laajakaista Extra normaalisti alkaen 25,90 €/kk + avaus 130,06 €.

Koti TV maksutta kahdeksi vuodeksi!
www.sonera.fi/tv/koti+tv

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.09.2010 - 17:30

Ei oo, ei tuu. Soneralta en hanki enää ikinä mitään. Lupaavat ummet ja lammet. Ongelmatilanteissa ei saa kuin keskustella puhekoneen kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2010 - 17:41

Ei ole eikä tule.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2010 - 17:55

Ei ole, eikä koskaan tulekaan. Kyllä nämä vanhat "paketit" saa olla paikallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2010 - 19:12

Ei.. eikä ole ollut edes mielessä hankkia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2010 - 19:19

Ei ole harkinnassa, ja plus TV:n kanavapaketti riittää, siinäkään ei naisille mitään jos asuu anteenitaloudessa. Mutta mies haluaa noita urheilukanavia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2010 - 21:34

sen mitä TV:stä haluan nähdä näen ilman mitään paketteja, joten ei varmaan tule koskaan hankituksikaan ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2010 - 22:39

Ei ole. Kerrohan sitten onko nimensä veroinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2010 - 07:25

Luotan enempi tuohon YLE Visioon.
Näkyy edellyttävän vähintään 24 Mb laajakaistaa ja miul on 1 Mp, niin tuskin pelittäiskään.
Soneran porukka kyllä soittelee ja tarjoilee kaikenlaisia mokkuloita.
Heille on hyvä vetästä takaisin ja kysyä milloin täällä korvessa alkaa edes puhelin toimia pätkimättä, niin meneevät hiljaisiksi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2010 - 11:27

ihan keskellä östermyyraa meillä oli soneran kuituliittymä hörsyineen.
nyt 2km etäämmällä keskustasta,
paikalliseen anviaan on tyytyminen.
kaikenlaista tarjousta sielläkin:
www.anvia.fi/fi-FI/Yksityisi...fault.aspx

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2010 - 11:58

tuskin edes tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2010 - 12:27

Vastaan samoin kuin Putte46: minullakin on welho ja sen myötä kanavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2010 - 18:59

Satun olemaan töissä Welholla, joten ei sitä nyt Soneraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.09.2010 - 23:02

Mitähän sillä tekee. Lupamaksut nousee jo peruskanavillakin ei siihen kaipaa niille uusinnoille enää lisämaksua.