Joko pihamaita on alettu laittamaan syyskuntoon,kun talvi alkaa lähestymään???

Avainsanat: pihat syyskuntoon

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.09.2010 - 21:23

Onneksi sain nurmikkoa leikattua ennenkuin alko sateet. Vielä vähän kyllä jäi mutta ei mieltä paina.
Kohtahan nuo puunlehdetkin tuolta puista putoaa.Mutta vielä on jurttien nostot edessäpäin , ennenkuin haravoimaan ruvetaan.Haravointi hankalaa jos nurmikko on pitkää.En ole ihmeemmin sitä ajatellut viellä, mutta eteen kyllä tulee joka syksy.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.09.2010 - 21:34

Kasteluvesi tynnyrit on pesty ja laitettu talvisäilöön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2010 - 21:54

Pihamaata laitoimme kuntoon ennen tänne Lappiin lähtöä, sekä korjasimme Onnelan sadon ja loput syystyöt teemme ensi viikon loppupuolella, kun palaamme täältä reissusta kotio.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2010 - 21:59

Älkää vielä hätäilkö kyllä se syksy kerkee tulla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2010 - 22:14

eipä ole moinen homma edes tullut mieleen (vielä)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2010 - 11:13

Eipä tarvitse, kuuluu tuon talonmiehen tehtäviin..
Ei ainakaan viel mitään laita, kun puhaltelee noit lehtiä arkiaamuisin pihalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2010 - 14:19

Jotain pientä. Muutamat kesäastiakukat on heitetty roskiin ja ruukut pesty.Haen taas metsästä aineita asetelmiin . Hauskaa puuhaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2010 - 17:14

Mökillä pientä puuhastelua. Ei sen kummempaa ahkerointia. Hiljaa hyvä tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2010 - 17:36

No ei minulla ole pihatöitä, kunhan parvekekukkaset siivoan pois, mutta en vielä, jos osuisi lämmintäkin tulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2010 - 17:42

Kesäkukat heitetty pois ja terassille ja portaille hankittu krysanteemit. Siinä ne minun syyspuuhani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2010 - 21:01

Kotimme on kerrostalossa ja huoltoliike hoitaa pihatyöt.Viimeviikolla ajoivat ruohon ja leikkasivat pensaita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2010 - 22:45

niin negatiivinen en ole että talvea odottelisin.Nythän on syyskuun alku.

Lähteet:
allakka

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2010 - 22:47

Kaikki on kunnossa ja valmiina, innolla odotan talven riehoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.09.2010 - 22:54

Ei vielä - aikaa on.