Mitä on onni mielestänne? Minusta se on menestyminen sekä onnellisuus.

Avainsanat: mitä onni on

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.09.2010 - 11:31

Onnellisuus ei ole päämäärä, vaan se on tapa matkustaa

(kaikki alkaa siitä että osaa elää itsensä kanssa sovussa)

Lisätty: 03.09.2010 - 12:04

3.bp.blogspot.com/_dU71uFzeK...karhu4.jpg

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.09.2010 - 14:29

Onni on tasapainoa sekä itsensä että ympäristönsä kanssa. Se on myös suhtautumista elämään ja sen ilmiöihin sekä oman tiensä löytämistä resurssiensa puitteissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2010 - 15:37

Kai se on sitä, että on sinut itsensä kanssa. Ja hyvät ystävät joiden kanssa voi punnita asioita kuuluu myös onnellisuuteen. En niinkään perusta menestymisestä, enkä maallisesta omaisuudesta. Pienet asiat, jotka tekevät onnelliseksi, eivät välttämättä ole rahassa mitattuna kovinkaan arvokkaita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2010 - 20:31

Maailman parhaimpia ja kauneimpia asioita
ei voi nähdä, eikä koskettaa.

Ne täytyy tuntea sydemellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2010 - 20:34

Jokaisella ihmisellä käsittää onnellisuus monin eritavoin...
Minä olen onnellinen tälläkin hetkellä, mutta vastoinkäymiset kuuluvat myös elämään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2010 - 20:48

Minun mielestä onnellisuutta on jos saa olla terveenä... lapset ja lastenlapset ..mutta sairauksia on...lapsen lapsella vaikka on vata 22 vuotias..toivon mukaan toipuu kaikesta..vaikea leikkaus vielä edessä...
Itse olen terve ja tulen ihan mukavasti toimeen...Ei pelkkä raha tee ihmistä onnelliseksi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2010 - 21:31

Onni voi olla vaikka joku herrasmies.Onni voi potkia jotakuta henkilöä.Rahalla tai saappaalla.Onnellisuus on aika kova juttu elämässä. Sitä olen kokenut oman perheeni kanssa. Se lähtee meistä jokaisesta itsestä.Jos on itseensä tyytyväinen ja sinut. Onnellisuuskin mahtuu siihen mukaan.Suomenkieli on aika veitikka kun se taipuu melkeimpä mihin vaan.Kyllä onnellisuudesta täytyy olla onnellinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2010 - 21:51

Onni...? Se on sitä, että syvällä sisimmässä tuntuu kuplivan hyvältä ja fiilikset ovat tasapainossa. Se mitä näen ja koen antaa hyvän mielen. Sellaisen etten kaipaa muuta, en ikävöi minnekään ja kaikki on balanssissa. Onni on hyvä elämä. Juuri minunlaiseni. Toisella se on toisenlainen. Joskus olen luullut olevani onnellinen, mutta tänään, juuri tällä hetkellä tiedän ettei omaisuus ja suuri raha tee ihmistä onnelliseksi. Hyvä esimerkki on nyt se, että tämä Lapin luonto ja ihmiset, kaikki pienet asiat tekevät minut onnelliseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2010 - 09:12

Minusta onni ja menestyminen ei taida kukea käsi kädessä useasti. Onhan se tietysti mahdollista, mutta harvinaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2010 - 21:03

Minulle onni on sisäinen auvon tunne,myös kissamme on Onni nimeltään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2010 - 22:51

Onnellisuus on tasapainoinen olotila. Sopusointu oman itsensä kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2010 - 22:59

Ahkeruus on onnen äiti, sillä on vara vaivassakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2010 - 17:14

Osata nauttia elämästä ja sen jokaisesta hetkestä eläen tässä ja nyt, ei kaivaten/murehtien mennyttä tai tulevaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.09.2010 - 22:51

Onnellisuus on sitä kun on mielellä ja sielulla hyvä olo.