Kuis ihana ilma kullakin on,siellä jossakin ja missä.

Meillä kanta-hämeessä tuulee puuskaisesti ja on märkää kun vettä heittää taivahalta.Syssyn tuntua 5+

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.09.2010 - 09:21

Keski-Suomessa on astetia noin 9+ tällä hetkellä minulla mittarissa.
Vettä ei sada, mutta kylmä tuuli se tulee pohjoisesta, mutta eihän se kylmää ole kun pohjoisesta etelään
tuulee. Kyllä sitä pitkähihaista ja lahkeista jo saa päälleen laittaa. Eihän sitä palella tarvitse.
on se nyt kuuman kesän jälkeen taas oma rituaali alkanut vaatteiden kanssa.
Hyvää syyskuun 3.tta päivää Sinulle ja napsulaisille kaikille.

Kysyjän kommentti

Kaikille sydämellinen kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.09.2010 - 09:32

tosi vinkka tuuli ja vain +7C lakeuksilla. taitaa syksy kolkutella oikein kunnolla.
sadetta ei kyllä ole luvattu säätiedotuksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2010 - 10:30

Lappeenranta
Tuorein säähavainto: 3.9.2010 10:10 Suomen aikaa
Lämpötila 7,7 °C; kosteus 94 %; kastepiste 6,8 °C; pohjoistuulta 7 m/s; puuska 10 m/s; paine 998,1 hPa; melkein pilvistä (7/8); näkyvyys 6 km.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2010 - 10:53

Täällä Jämsäkoskella on tuulista ja sateista.Ja toisiaan huono ulkoilu ilma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2010 - 11:42

Helsinki Harmaja

klo 11:20
Lämpötila 9,3 °C; pohjoistuulta 12 m/s; puuska 15 m/s; puolipilvistä (5/8) ; sateessa pieni paussi

(huviveneily on muuttumassa kuntoilulajiksi)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2010 - 12:32

Syksyinen sadeilma +8 lämmintä oli aamusta Kotkassa....eikä näköjään ole siintä lämmennyt..
Lähdin kumminkin työkeikalle klo 7,15 polkupyörällä...kunnon sadevehkeet,kun oli päällä ei yhtään sade haitannut...vaikka tuli poljettua 18 km...aika kova tuuli oli mutta ei vastatuulta..nyt palaa takassa tuli ja antaa lämpöä...ihana syksyinen tunnelma..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2010 - 13:52

Saariselkä, Sotajoen varrella näyttää tällaiselle. Aurinko paistelee enimmäkseen.
www.napsu.fi/matkailu/matkak...selk%C3%A4

Lisätty: 03.09.2010 - 22:13

Ps. Tällä hetkellä Inarissa on +8, ei sada ja on pimmeetä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2010 - 15:42

Vettä tihuuttaa ja on kovin kolea syyssää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2010 - 21:22

Tuulista ja nyt illalla sataa vettä..
Turkin lämmöstä kun olemme tulleet eilen vilu vaivaa kehoa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2010 - 09:10

Oli koleahko syyssää. Sataa ripotteli ja tuuli navakasti. Aurinko yritti pilkotella, muttei onnistunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2010 - 23:01

Kylmää ja viileää, hyvin syksystä on ilma täällä meillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.09.2010 - 22:50

Olipa hienosti esitetty sääkyssäri. Länsisataman terminaali: kylmää ja tuulista eikä sadekaan kaukana ollut.