Jääkö teillä usein Aamulehti tms tulematta?Tänä aamuna ei tullut? Yhdestä kerrasta en vielä viitsi soittaa, mutta jos ei

huomennakaan tule, niin sitten ilmoittelen. Voihan jakajalla olla pätevä syykin tai sitten "lehdet on loppu" Asumme ylimmän kerroksen viimeisessä asunnossa.

Avainsanat: lehti ei tullut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.09.2010 - 07:36

Kannattaa kyllä soittaa niin saat kotiin tuotuna lehtesi alle tunnissa....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.09.2010 - 08:02

yleensä kyllä olen soittanut jos lehti ei postiluukusta kolahda,
kun soitat , tuovat sen aika pikaisesti sinulle.
virheitähän sattuu tekevälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2010 - 08:37

Minä kyllä soitan jos lehti ei ole tullut, yleensä klo 10.00 mennessä eri jakaja on lehden tuonut ja vastaaja lehtitalossa ilmoittaa syyn miksi lehti jaetaan myöhemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2010 - 09:41

Kyllä minäkin ennen soittelin, kun olin Helsingin Sanomien tilaaja, mutta nyt kun tulee vain paikallislehti
täällä, niin se on kyllä 3 kertaa viikossa ajallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2010 - 09:48

Joskus on nänkin käynyt ja olen kyllä soittanut ja saanut lehteni.Tilaan Etelä-Saimaan,se on kallis lehti ja haluan jokaisen numeron mistä maksan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2010 - 09:53

Aika usein. Sitä ne ei tuo vaikka soitteleekin,.Eivät oikein tiedä kuka jakanut ,selvii vasta 2 viikon päästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.09.2010 - 10:14

Lehdet kyllä tulee niin kuin niiden kuuluukin, mutta postia on aina silloin tällöin kadonnut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2010 - 10:30

harvoin sattuu ettei Hesari ole odottelemassa kun herään,
puhelinsoitto tai ilmoitus nettipalvelun kautta ja asia korjaantuu alle tunnissa ...

näin täällä tiheämmin asutuilla seuduilla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2010 - 10:33

Ei ne lehdet niin vaan lopu, jokaiselle tilaajalle kyllä riittää lehtiä. Luultavasti vain jakajalle sattunut lapsus... tarkoittaako Bongari että kaksi viikkoa menee kun selvittää kuka lehden jakaa??? En tainnut ymmärtää oikein, mutta tuo ei pidä paikkaansa.... ja jos usein sattuu ettei lehti tule niin yhteyttä joko Itella (postin) esimieheen tai paikalliseen lehteen. Eivät he muuten voi tietää jos jossain osoitteessa jakelu tökkii.

Lisätty: 02.09.2010 - 11:03

Sanomalehtien jakelun hoitaa pääosin Itella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2010 - 10:41

Meille ei tule Aamulehteä (eikö senniminen lehti ole?) vaan Helsingin sanomat. joskus, tois harvoin, jää lehti tulematta tai on kovasti myöhässä. Silloin soitan aina annettuun numeroon, tuovat lehden erillisjakeluna jos jakaja on töpännyt.
En tiedä miten asia hoituu haja-asutusalueilla eli tuleeko puuttuva lehti esim. seuraavana päivänä.
Lehdet eivät voi olla kun niitä tulee jakeluun (tai pitäisi) sen verarn kun niitä on tilattu. Postin toiminta on nykyään aika kummallista, muuta eli sisi kirjepostia joutuu hukkateille kaupungissakin. Tai sitten tulee suurella viiveellä koska on on keksitty nämä erinomaiset jakelukeskukset.
Eräs ystäväni kertoi viikonvaihteessa itselleen sattuneen näin:
Kreikasta lähetin hänelle korin päivänä x, samana päivänä oli toinen tuttavansa lähettänyt hänelle kortin Suomesta, Savon eräältä paikkakunnalta (leima korteissa oli samalle päivälle). Minun lähettämäni kortti oli monta päivää aeimmin perillä vaikka välimatkaa oli huimasti enemmän. Savosta menee posti Kuopioon lajiteltavaksi, sieltä ohjautuu Pasilaan jakelukeskukseen ja sieltä edelleen pääkaupunkiseudulle naapurikaupunkiin. Jos sattuu vielä viikonloppu, posti pysähtyy jonnekin "baanalle".
Tämä vain esimerkkinä siitä miten postia nykyään hoidetaan. Sanomalehdillä on varmaan joku toinen systeemi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2010 - 13:24

Henkilökunta voi vaihtua. virheitä sattuu.
siitä voi ilmoittaa, mutta ei yhdestä lehdestä kannata pillastua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2010 - 13:31

Postiluukku kolahtaa melkein yhtä tarkasti kuin radion äänimerkki. Ei ole ollut tuollaisia ongelmia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2010 - 15:40

Lehti jää tulematta päivittäin.. eikä haittaa yhtään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2010 - 21:27

Hyvin harvoin jäänyt tulematta...mutta jos jää kannattaa heti soitaa asiasta tuovat kyllä välittömästi....
Olen joskus jakanut aamulehtiä sivutyönä...aina voi vahinkoja käydä..että ei lehti kolahda postiluukusta....heti tulee lehdenjakajalle huomautus..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2010 - 18:41

Kyllä tuo sinulle kuuluu soitto vain niin pistävät sulle pikaiseen tulemaan, ei tarvitse harmitella..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2010 - 23:17

Soita vain, niin rupeaa lehti tulemaan. Jakajalla varmaan jakovirhe.