Kuka tunnettiin nimellä "sosialismin kauneimat kasvot"?

Avainsanat: sosialismi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.09.2010 - 23:19

Witt on saanut huomattavasti tunnustuksia. Hänet on valittu taitoluistelun kuuluisuuksien galleriaan (Figure Skating Hall of Fame). Lisäksi hänet on äänestetty muun muassa vuosisadan suosituimmaksi naistaitoluistelijaksi.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.09.2010 - 08:03

Taitoluistelija Katarina Witt tunnettiin myös nimellä "sosialismin kauneimmat kasvot".

Lähteet:
wiki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2010 - 08:05

Hehkeä saksalainen taitoluistelja Katarina Whitt tunnettiin nimellä "sosialismin kauneimmat kasvot".
Witt on syntynyt 3.12.1965 Saksassa. Hänellä on 4 MM, 6 EM ja kaksi olympiakultaa .
Sarajev o1984 ja Calgary 1988.
Urheilussa on tärkeää osoittaa sisialistinen paremmuus kansainvalisessä kilpaulutoiminnassa, kuten taito-
luistelussa mm. Kararina Witt osoitti.

Lähteet:
Googlen anti minulle

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.09.2010 - 10:14

Hänestä on sanottu näin:
fi.wikipedia.org/wiki/Katarina_Witt

Lähteet:
wiki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2010 - 13:22

jaa, en olis tiennyt.
Mutta kaunis tyttö oli ja luisteli hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2010 - 13:29

Kaunis oli kasvoiltaan ja nuori iältään tämä Itäsaksalainen piruettien pyörittäjä Katarina Witt. En muuten olisi tiennyt, mutta sanaristikoissa ilmenee useasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2010 - 21:34

Katariina Witt,,,kyllä on siintä kuuluisa...ja onhan todella kauniit..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2010 - 18:52

Taitoluistelija Katarina Witt tunnettiin myös nimellä "sosialismin kauneimmat kasvot". Urheilussa oli ideologisesti tärkeää osoittaa sosialistinen paremmuus